Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 06:43 - БОЙКО БОРИСОВ: "БСП КРЯКА като ПУЙКИТЕ в БАНКЯ"
Автор: gerbsenior Категория: Политика   
Прочетен: 2264 Коментари: 0 Гласове:
0



В Америка ми казаха: Само на теб се надяваме БСП кряка като пуйките в Банкя Червените мафиотски кланове се топят в Брюксел, твърди Бойко Борисов
image
Бойко Борисов
фото Виктор Леви - Г-н Борисов, думите ви за "лошия материал" у нас взривиха общественото мнение. Съжалявате ли за изказването си в Чикаго?
- Всички в държавата се изказаха по повод моите думи. Но къде точно е грешката, питам аз? Къде бъркам? Никой не беше изслушал записа, а всички се надпреварваха да го коментират. Лицемерите под строй се надпреварваха да бълват мнения. За пореден път ще кажа, че аз не изнесох лекция. Отговарях на въпроси. Хората зад океана се интересуват живо какво се случва в родината им. Питаха за икономиката, за това какво става с демокрацията, за Македония. Питаха за демографския фактор, който съществува у нас в момента. Всичко, което за нас е ежедневие и сме потънали в него, за тях е особено важно, защото са далече. Отговарял съм по съвест.
- Премиерът Станишев остро ви нападна за думата "материал". Чувствате ли се засегнат?
- На Станишев само завистта му личи. Изнервен е. Според мен прави манипулации с единствена цел - да отвлече вниманието от милиардите, които има опасност да загубим. Еврокомисарката Данута Хюбнер го каза ясно. Ако продължим в същия дух, ще изгубим голяма част от еврофондовете. И затова Станишев е наел PR агенции да правят синтактичен и морфологичен разбор на думите, които използвам, за да може да се крие зад вълната от популизъм на БСП. Защото говори за пенсионерите, някак изпуска, че те - нашите майки и бащи вият от глад всеки четвъртък пред парламента. Хайде да погледнем и другата страна на медала. Едва ли заради липса на реформи огромни съсловия у нас остават неграмотни. Не могат да се подпишат. Ако преброим магистрите и бакалаврите у нас, ще блесне ясната нелицеприятна картина на това управление.
- Споменавате и турците. Къде е тяхното място в "материала"?
- Ще кажа само, че 30 семейства тютюнопроизводители се вдигнаха от Гоцеделчевско и дойдоха да търсят помощ от ГЕРБ. Хората са се мъчили цяла година над тютюна, който е единственият им поминък, а не могат втори месец да си вземат парите от него. Не отидоха в Министерския съвет или пред парламента, а в централата на ГЕРБ. Какво повече да коментираме?
- ГЕРБ явно много държи на българите в чужбина. Как ви приеха зад океана?
- Фактът, че ме поканиха двама български мюсюлмани, говори сам за себе си. Хамид от Девин от 62 години живее в Америка. Навремето е избягал от хора като бащата на Станишев и неговите съпартийци. Аз се срещнах с българите в българската църква и те ме приеха изключително радушно. Казаха ми: "Само ти си в състояние да направиш нещо." Това не може да не ми дава сили, да се боря с тези, които са готови на всичко, само и само да не пуснат властта и статуквото.
Трябва да върнем тези хора в родината. Част от тях са сключили смесени бракове, плащат данъците си в други държави. А за да настъпят промени, на България са й необходими 7 милиона души. Защото, като махнем децата под 18 години и пенсионерите, оказва се, че един човек работи, за да издържа двама други. Казвам го с уважение към тези двама, които не внасят пари в бюджета. Това е материалът! С цялото ми уважение!
- Все пак очаквахте ли толкова яростна атака срещу вас. Обявиха ви от циник до расист?
- В Банкя хората гледат пуяци и сутрин те издават един особен пронизителен звук. Така гледам на тези, които запяха веднага в хор срещу мен. Завистта им дойде в повече. Защото ме прие кметът на Чикаго, който от 1972 г. управлява града. И с този човек разговарях повече от час за всичко, което се случва у нас. После се срещнах с шефа на "Джърман Маршал фонд". Това е една от най-влиятелните организации в света. Грег Кенеди е потомък на клана Кенеди. Имах срещи и в Световната банка и в Международния валутен фонд. Вкараха ме в подземното метро под Белия дом, където влизат само сенаторите.
Те слизаха от банките, за да се срещнем защото се интересуват от нас. От България, от ГЕРБ и неговата евроатлантическа ориентация. Това не може да не ме прави горд. Знам, че управляващите в момента искат да ни няма. Обаче ни има.
- А какво ще отговорите на упреците, че топите България пред света?
- Не ние, те са свикнали да ходят и да се топят едни други. Мафиотските кланове на БСП се опитват да ни топят нас, топят и себе си в Брюксел. А сигналите, които текат към Щатите и Европа, никак не са положителни. Те не идват от нас, нали не се съмнявате, че евроатлантическите ни партньори получават информацията, която им трябва. Основното, с което ни свързват, е корупцията. И да не забравяме, че Столетницата е партия, която е осъществявала терористични актове. Че е раздавала присъди без съд, че е рушила човешките права. За тези неща няма давност.
Сияна Севова        09.02.2009 г.
     понеделник


Тагове:   БСП,   Банкя,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerbsenior
Категория: Политика
Прочетен: 1810669
Постинги: 610
Коментари: 1666
Гласове: 3891
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031