Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 20:55 - БОЙКО БОРИСОВ... и ... г-жа "ЖУРНАЛИСТКАТА"
Автор: gerbsenior Категория: Политика   
Прочетен: 3758 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бойко Борисов: За да се разпадне ГЕРБ, трябва да се разпадна аз 08 юли 2013 | 12:52 | БНР, "12+3" Начало / Мнение Бойко Борисов - лидер на ГЕРБ, в интервю за предаването на БНР „12+3”

Водещ: Лидерът на ГЕРБ – Бойко Борисов. Добър ден, господин Борисов. 
Бойко Борисов: Добър ден. 
Водещ: Какво се случва в ГЕРБ? Монолитната довчера партия започна да се рои, получили сте предполагам, кървавото писмо на вашите съпартийци, които не са доволни от климата в партията, от Цветан Цветанов, Искра Фидосова, Цветомир Паунов и заявяват, че напускат ГЕРБ. Това тревожи ли ви?
Бойко Борисов: Аз първо искам да честитя на новия кмет на Варна – господин Портних, поредния успех на ПП ГЕРБ. Да благодаря на всички хора, които са ни подкрепили във Варна, да задължа новия кмет да работи, така че действително да се почувства рязка разлика в управлението на този град. И съжалявам, че въпросът ви е такъв, в ден, в който отново побеждаваме не само кандидата на БСП, а и още 17 партии, които са го подкрепили…
Водещ: Сутринта господин Портних имаше възможност по нашата програма да говори, сега към въпроса – тревожи ли ви това, че ГЕРБ започна да се разпада?
Бойко Борисов: Не, ни най-малко не ме тревожи. Аз се радвам, че са ви сложили такива думи, с които да работите – разпада, рои, цепи. 
Водещ: Никой не ми ги е сложил. 
Бойко Борисов: За да се разпадне ГЕРБ, трябва да се разпадна аз. За да се разцепи ГЕРБ, това означава да се разцепя аз. За радост моя и за ужас на противниците ми, все още, се намирам в цялост, така че ГЕРБ няма как да се цепи. Всеки, който, многократно съм казвал дори и на срещите ми с уважаемите ми бивши колеги, с които твърдя, че съм в прекрасни отношения, те са стигнали тавана на развитие в ГЕРБ, искат да изпробват своите сили в нов проект, да стигнат по-големи висоти, пожелавам им успех. И мога да считат, че молбите и желанието им да бъдат освободени като членове на ГЕРБ, ще бъдат удовлетворени. Така че най-искрено им пожелавам успех. И действително, ако са считали, че могат повече, нека да го докажат. Това само може да не радва. 
Водещ: Не се ли страхувате обаче, господин Борисов, че този процес може да стане лавинообразен? Подписалите писмото, знаете твърдят, че много хора от ГЕРБ, не само бивши депутати и министри, но дори и настоящи депутати се готвят да напуснат партията и казват, че са около 10 на брой. 
Бойко Борисов: Имайте предвид, че има и обратното мнение, че отливът в ГЕРБ, от предишните избори досега, е дошъл поради дейността на много от нашите областни ръководители. Така че времето само ще покаже. Факт е, че в момент, в който и вие казвате, че в ГЕРБ има проблеми, сиреч сме в такава кондиция, че да победим 17 партии на изборите във Варна. Така че желая им истински успех. Ако имате друг въпрос… Повтарям, за да се разцепи ГЕРБ, трябва да се разцепя аз, а на този етап, мисля че съм цял. 
Водещ: А търсите ли отговор на въпроса – какво катализира този процес някакви хора да напускат партията? Дали това е резултат от външни фактори, външна намеса или е изцяло от вътрешнопартийни проблеми?
Бойко Борисов: Тази тема не ми е интересна. ГЕРБ започна като движение, прерасна в партия…
Водещ: Не ви е интересна или не ви е приятна? 
Бойко Борисов: Не ми е интересна.Всеки може да дойде, да се запише и да стане член на ГЕРБ и също така доброволно да напусне. Никога не съм настоявал хората да стават членове на ГЕРБ. Вие помните, че от министрите ми голяма част не бяха и партийни членове, станаха едва след като паднахме от власт. Всъщност ние пак победихме на парламентарните избори, но вече не бяхме в управлението на страната и тогава те станаха партийни членове. Така че освен да пожелая успех, не виждам защо трябва повече да говоря по тази тема. Всеки има път, избрал си го е, върви си по него, какво да го говоря повече?
Водещ: Продължавате ли безрезервно да вярвате на Цветан Цветанов?
Бойко Борисов: Аз думата – безрезервно никога не я употребявам. Винаги съм казвал, че колегата Цветанов, когато аз бях ангажиран с ръководството на правителството и нямах никакво време да се занимавам с партията, се занимаваше той по мои указания. Сега вече имам достатъчно време и затова считам, че дори излизането на тези хора е прибързано. Или отдавна са целели да си направят свой проект, защото на срещата с мен те видяха, че никой не ръководи партията освен мен. Това, че аз имам доверие на колегата Цветанов, това е видно и до този момент той не е направил нищо…
Водещ: Преди време казвахте, че партията е негова, днес обаче казвате – ГЕРБ това съм аз. 
Бойко Борисов: Вижте, на мен има моменти, когато ми писва да отговарям на глупави въпроси, на глупави подмятания и затова тогава, мисля че бях в Златоград, казах – партията е на Цветанов, какво толкоз? Вижте, докато съм жив в ГЕРБ ще давам аз насоките какво да се прави. И за радост, и Цветанов, и всички, които са тук на този етап, считат че моите действия са правилни. Всеки, който счита обратното, има възможност да направи свой политически проект – да излезе и да го прави и аз му желая успех.
Водещ: Не се притеснявате от това, че отцепниците готвят нов политически проект? 
Бойко Борисов: Напротив, истински им пожелавам успех. Ако направят нов, хубав, политически проект и могат да се реализират, това са хора, които 4 години са работили с мен, само ще им се зарадвам. 
Водещ: А това хора от Цветан Цветанов ли бяха подбрани? Да ни върнете малко назад във времето.
Бойко Борисов: Сега имам много по-сериозни ангажименти, много повече съм тревожен от това, което се случва в държавата, за да се връщам педи 4 години кой кого е подбрал и как го е подбрал. Факт е, че 4 години работиха добре в парламента, всичките, беше цялостна групата, за което съм им благодарен. И не виждам повече какво мога да кажа по тази тема.
Водещ: Друга важна тема – кога ГЕРБ ще се върне в парламента? 
Бойко Борисов: ГЕРБ, как да ви кажа? От една страна, има нещо недопустимо в демокрацията според мен и въобще в правовия ред – всяка сутрин да обсаждат дома, на който и да било човек, да е обграден с телевизии и камери седмици наред, което просто за живота, на който и да е човек е недопустимо. 
Водещ: Какво ни казвате сега – за обсадата на вашия дом ли?
Бойко Борисов: Да, за обсадата на моя дом. Тя си става 24 часа с преки включвания. Така че не считам това за правилно, но както виждате мълча си.
Водещ: Е, само заради тази обсада ли не можете да стигнете до парламента? 
Бойко Борисов: Той и самия парламент е обграден, така че въобще достъпът е с няколко препятствия, но това е в рамките на шегата, разбира се. 
Водещ: Сериозно – ГЕРБ ще се върне ли в парламента?
Бойко Борисов: ГЕРБ ще се върне в парламента само, ако има какво да се реши в този парламент – дали Избирателен закон, дали Велико Народно събрание, тогава – да. В сегашната ситуация, когато виждате безпрецедентно, дори посланиците на Германия и Франция днес излизат с обща декларация… Когато Германия и Франция говорят заедно в Европа, това значи, че Европа посочва с пръст много тежък проблем. Така че вече това правителство и този парламента изцяло е загубило каквото и да е обществено доверие - не само на хората, на синдикатите и на посланиците, и нашето, и на президента. Така че да ме питате дали ще се връщаме в парламента, то е… 
Водещ: Да, въпросът е важен. И от какво зависи да се върнете в парламента? 
Бойко Борисов: Парламент, в който въоръжени хора се разхождат и се държат като диктатори, под махмурлийския поглед на председателя на НС - съжалявам, това няма как да се случи. Така че позицията ни е ясна – да се гласува Избирателен закон или за Велико народно събрание, веднага ще се върнем. И да се отива на предсрочни избори. Вече всеки ден присъствие на това правителство, с огромните харчове, и особено ако тръгнат да взимат и кредити, които да дължат поколения наред след това българи, това вече ще е фатално. Така че толкоз и по този въпрос – ясно и точно сме го казали, няма промяна. 
Водещ: Ще се върнете само за гледането на Изборния закон. А преди дни казахте, че обмисляте да внесете вот на недоверие към правителството. Ще направите ли това или се отказахте от идеята?
Бойко Борисов: Това ще бъде едно безсмислено говорене, защото тройната коалиция няма да го приеме. А вече достатъчно хора, всички посланици, синдикати, протестиращи, други партии, ако щете, говорят, че това правителство и този парламент вече нямат кредит на доверие, така че ще е просто едни безсмислено говорене. 
Водещ: БСП изпратиха ли вече емисари да преговарят с вас да се връщате в парламента?
Бойко Борисов: Не, ние не водим такива тайни преговори. Ако имаше вариант преди месец, когато бяхме избрани от българския народ за първа политическа сила, ако ни беше предложен председател на Народното събрание, в комисиите да участваме с председателски места, съответно това е явният незадкулисен начин да се прави политика. Аз неслучайно и от трибуната на парламента казах, че могат да разчитат да имат един глас от ГЕРБ, да станат 121 човека депутати, за да работи правителството.Те си избраха варианта с „Атака”, така че и по тази тема няма какво да дискутираме. 
Водещ: Тоест не само заради поведението на Волен Сидеров, а и заради това, че има протести пред вашия дом и пред парламента не успявате да стигнете дотам. Може би ви е по-трудно да свикнете с ролята на опозиция и затова, че нямате председателско място в Народното събрание, нямате…
Бойко Борисов: Не, госпожо, ние няма как да…
Водещ: … председателства на комисии.
Бойко Борисов: … свикнем с ролята на опозиция, като сме първа политическа сила. А и ето, месец след изборите отново си победихме във Варна на местните избори. 
Водещ: Но не успяхте да съставите кабинет, нали? Президентът ви връчи мандата, но не успяхте да съставите кабинет. 
Бойко Борисов: Да, но в случая няма как да се усещаме като загубили изборите. По-смешното или по-необичайното за мен е, че втората или третата, или четвъртата политическа сила се изживяват като спечелили изборите. Така че не виждам дори тази тема. Никой не е оженен за властта, за да е винаги управляващ. Напротив. Именно затова им казах: аз съм готов да бъда опозиция, с ГЕРБ като партия в парламента ще дадем един глас…
Водещ: Но ви е трудно да свикнете с тази роля. 
Бойко Борисов: Ама те и събитията, госпожо, не ми дават да свикна, защото снощи пак сме радостни, че сме първа сила във Варна. Как да не ми е радостно, че за пореден път побеждаваме БСП в пряк двубой? 
Водещ: Но това е на регионално ниво. А как да си…
Бойко Борисов: Еми на регионално, само преди месец и половина ги победихме на национално ниво. 
Водещ: Но не успяхте да съставите кабинет и да управлявате държавата.
Бойко Борисов: Ама колкото и да ви е неприятно, госпожо, това са резултатите, това е избрал народът, така се е произнесъл той. Не зависи нито от мен, нито от вас, нито от Станишев, нито от който и да било. 
Водещ: А как да си обясним това негативно поведение към Волен Сидеров, при положение, че само допреди две години вие се ползвахте с неговата подкрепа в парламента и управлявахте всъщност с неговата подкрепа? Защо сега гледате на Волен Сидеров като на враг?
Бойко Борисов: Първо, аз ви моля да си извадите записките отпреди четири години. Тогава ние имахме 117 депутата, следващите имаха 40. Тогава Синята коалиция категорично ни подкрепи при създаването на правителство, РЗС ни подкрепи при създаването на правителство и „Атака” ни подкрепи за създаването на правителство. Сиреч трите партии, които бяха в парламента, с нас четири, гласуваха за нашето правителство. Ако трябваше само „Атака” да ме подкрепи тогава, аз нямаше да направя правителство, защото просто и нашите европейски партньори нямаше да ни разрешат, а ние сме дисциплинирана партия и никога не бихме тръгнали срещу европейското си развитие. Поведението на господин Сидеров, ако си спомняте, тогава беше коренно различно от сега, коренно различно. 
Водещ: Кое му беше по-различното?
Бойко Борисов: Ами, не ходеше с пистолети по улицата, не ходеше по…
Водещ: Ние не знаем дали не е ходил, просто сега се видя.
Бойко Борисов: Ами, аз не знам да е ходил, а щом и вие не знаете, значи не е ходил. 
Водещ: Не, това не е достатъчно, че аз или вие не сме видели дали е ходил с пистолет.
Бойко Борисов: А кое е достатъчно според вас?
Водещ: Това трябва да се провери и трябва може би…
Бойко Борисов: Ами, проверете го, проверете го.
Водещ: … органите в Народното събрание да кажат дали влиза въоръжен в парламента. 
Бойко Борисов: Факт е, че ние започнахме да управляваме с огромна обществена подкрепа и гласовете на „Атака” не са били изобщо определящи за нас.
Водещ: Но тогава „Атака” за вас…
Бойко Борисов: В момента, в който той отиде и направи скандала пред джамията в София, ние излязохме с най-рязката декларация и публично пожелахме да не ни подкрепя. Това трябваше да направи и ДПС, и БСП, когато той отиде в Президентството и направи провокациите по време на Консултативния съвет. 
Водещ: А вие тогава защо станахте и си тръгнахте? Това не беше ли най-лесният вариант?
Бойко Борисов: Аз не мога да устоявам на ежедневните провокации на Сидеров да направи инцидент. Вие видяхте, и онзи ден отиде пред дома на политическите си опоненти от Националния фронт, пред телевизия СКАТ, и след това отиде в полицията. Той ги провокира, след това отиде в полицията да казва, че те го нападат. Той може да направи всичко и след това да изляза аз виновен. Затова по-добре далеч от тези хора. 
Водещ: Преди малко споменахте РЗС и това, че те ви подкрепяха. Днес срещали ли сте се с Яне Янев?
Бойко Борисов: Да, сутринта дойде до вкъщи да…
Водещ: За какво ви потърси, интересно?
Бойко Борисов: Иска да направи кръгла маса във връзка – знаете, открай време той говори за промяна на Конституцията – дали ГЕРБ ще изпрати юристи да участват в тази кръгла маса и дали е действително искрено нашето отношение за свикване на Велико народно събрание и промяна на Конституцията. 
Водещ: И вие какво му обещахте, какво…
Бойко Борисов: Аз му казах, че… нека да я направи, ние ще изпратим нашите експерти да участват по време на тази кръгла маса. 
Водещ: Само това си говорихте и само това обсъждахте? 
Бойко Борисов: Само това.
Водещ: Кръглата маса и промяната в Конституцията?
Бойко Борисов: Точно така. 
Водещ: Нищо друго като теми?
Бойко Борисов: Нищо друго, иначе щях да се върна да се видя с него в централата на ГЕРБ, където съм и в момента, но нали ви казах – бях обсаден от 20-30 човека, добре придружени от медийните си спонсори, които заедно с тях пристигат, сякаш /…/
Водещ: Интересни метаморфози се случват. Помните, преди време пък Яне Янев искаше да ви сваля, помните плакатите, които слагаше по магистрала „Тракия”. Сега ви идва на гости, на кафе, да търси ваша подкрепа, да споделя идеи. 
Бойко Борисов: Да, не виждам нищо лошо, не виждам нищо лошо.
Водещ: Намирате това за нормално?
Бойко Борисов: Абсолютно. Всяка партия има своя политически проект и тайминг, и преценява кога и как да действа, по какъв начин. Аз не влияя на другите партии и на тяхната политика. 
Водещ: В днешно интервю председателят на Народното събрание Михаил Миков казва, че с ГЕРБ не са скъсани всички мостове. Как разчитате това?
Бойко Борисов: Не съм го чел интервюто му. От няколко месеца не чета вестници и не гледам телевизии, и трябва да ви кажа, че се чувствам отлично. А за вашето радио мисля, че това ми е първото интервю от много години.
Водещ: Да, така е, но разчитате /…/
Бойко Борисов: И то благодарение на изключителната ваша настойчивост седмици наред. И за вашите слушатели искам да кажа, че миналата седмица…
Водещ: Да, защото и слушателите на Националното радио трябва да чуят какви са вашите намерения…
Бойко Борисов: Да, и вашите слушатели…
Водещ: … защото сред тях предполагам, че също така има симпатизанти на ГЕРБ, които са ви изпратили в Народното събрание, а пък вие и вашата парламентарна група не ходи на работа. 
Бойко Борисов: Напротив, аз съм се наработил в последните 15 години, от 6.00 до 21.00 часа всеки ден, много повече от всички останали. А вашето национално радио, което можеше спокойно да ходи и да пита така и господин Доган, и господин Пеевски, и много хора, които не ходеха на работа години наред, но сега за една седмица това ви е най-важното. Добре, така е, но при невъзможността да се ходи на практика на работа в парламента, затова сме предприели тези крайни мерки. Кажете и на вашите слушатели, че за миналата седмица имахме уговорката…
Водещ: Вие в момента им казвате.
Бойко Борисов: Така, имахме уговорка да говорим по радиото, но вие избрахте да включите господин Миков да говори от парламента. Така че и това да се знае. 
Водещ: Господин Борисов, да, да се знае също така, че това е по закон. Ние спазваме закона – когато Народното събрание гласува заседанията да се излъчват пряко, ние сме задължени да ги излъчваме пряко. И понеже няколко пъти говорихме за протестите - вие казвате, че протестират пред прозорците ви, хората протестират и пред парламента – не знам дали сте се разхождали из протестиращите, но предполагам, че чрез медиите следите протестите и сте чули, че те протестират не само срещу кабинета „Орешарски”, не само срещу БСП, но протестират и срещу ГЕРБ.
Бойко Борисов: Те протестират и срещу Иван Костов, те протестират и срещу всички, които по един или друг начин са били във властта. И хиляди наши симпатизанти участват в протестите, но ние по никакъв начин не влизаме и не се разхождаме сред тях, защото това е нещо спонтанно, нещо хубаво, нещо ново в демокрацията, което просто дава възможност да се развива след това държавата в посока, която е правилна. Когато има такъв обществен коректив - за радост, „Фейсбук” е най-чистата медия в момента, могат да се организират и да изказват своето мнение. Така че горе-долу ние знаем и кои точно организират част от протеста да минава пред нашата централа. 
Водещ: Кои, кои организират протеста?
Бойко Борисов: Нека да си останат с тези си желания. В края на краищата, демокрацията е измислила политическите партии и на избори се решава кой колко е харесван от хората. 
Водещ: Вървим ли към предсрочни избори, каква е вашата прогноза?
Бойко Борисов: Това е единственият шанс да се успокои държавата вече. 
Водещ: Някои пък казват, че това ще е пагубно за страната, ако отидем на още едни избори.
Бойко Борисов: Аз това го казах февруари. Мен ли ми цитирате? Февруари месец казах, че нищо хубаво няма…
Водещ: Не, казвам и анализатори казват, че още един път ако отидем на избори, това е пагубно за страната. 
Бойко Борисов: Не, то беше пагубно да се направят два месеца предсрочно парламентарни избори. спокойно можеше да бъдат юли месец - така, както си бяха планирани, и нищо не налагаше с два месеца по-рано да се прави служебно правителство. Но тогава точно тези анализатори и партии считаха обратното. Сега изведнъж им се видя, че изборите са лошо нещо. Напротив, по-лошо е да се управлява в условията на тотална неприемливост от страна на всички. Така че да си преценят. Аз на тяхно място отдавна щях да съм подал оставка и да съм предизвикал предсрочни избори, пък вече там – както ни подредят хората.
Водещ: Няма ли опасност да се възпроизведе статуквото в резултат на… 
Бойко Борисов: Не, повече няма да се възпроизведе това статукво, защото хората видяха, че БСП тотално лъже. Техните избиратели и след референдума за „Белене” очакваха от първия ден да почнат да строят „Белене”. Избирателите на Волен Сидеров очакваха от първия ден да получат по 500 лева заплата и по 1000 лева пенсии. Очакваха какво ли не, а пък нищо от това не се случи. Напротив, те тръгнаха веднага да правят промени в службите, отново да… всичко по старому си. И старите им лица излязоха наяве. Да не говорим, че те създадоха някакво ново министерство – за инвестиционното планиране, което никой до ден-днешен не знае с какво се занимава, а взимат заплати за това. Така че те тотално се провалиха и няма… Това, което хората очакваха, че ще променят за около година време, те го направиха за една седмица. Така че ще влязат и нови партии в парламента, и въобще, ще има съвсем различно мнозинство там. 
Водещ: А как се отнасяте към десния реформаторски блок, който се сформира в момента? 
Бойко Борисов: Ами, чух, че се събират партии, някои дори са диаметрално противоположни, защото до вчера ДСБ говореше най-резките неща срещу госпожа Кунева, но сега са се събрали заедно. Разбира се, пожелавам им успех и на тях, защото всичко, което работи за реформи в център-дясно, само мога да му се радвам и да /…/
Водещ: Не се притеснявате, че ще имате конкуренция в дясно, така ли?
Бойко Борисов: Ние винаги сме работили с конкуренция в дясно и аз се надявам, че те днеска са щастливи, защото отново партия център-дясно победи БСП във Варна. Това би трябвало да ги радва. 
Водещ: А питате ли се защо този десен реформаторски блок не желае да работи с вас?
Бойко Борисов: То е нормално да не желае да работи с нас, защото те трябва да намерят своята идентичност, трябва да намерят своите избиратели. Трябва да предложат и други идеи или да гласуват за тях хора, които не гласуват за ГЕРБ. Така че това е много хубаво, че са го направили. Повтарям – това ще даде още по-голяма представителност в следващия парламент на повече хора, с повече идеи. А иначе аз не вярвам много - там хората, които са в тях, са същите, които бяха и на предишните избори. Надали някой си мисли, че господин Костов се е оттеглил. Това е все едно да си мислиш, че господин Доган се е оттеглил, не влияе върху партиите. 
Водещ: Вие имате ли комплекс от господин Костов?
Бойко Борисов: Не. Защото както и БСП, откакто съм започнал да се явявам на избори, винаги съм го побеждавал. Така че не виждам абсолютно нищо…
Водещ: Това, че го побеждавате, не означава, че нямате комплекси от него, защото винаги така някак си, когато споменавате неговото име, усещам един негативизъм. 
Бойко Борисов: Не, напротив. Аз съм човекът, който за него е казвал, че е един прекрасен финансист. /…/ приватизацията и някои слабости, които са проявявали. Но то за всеки човек, за всяко управление, за всеки кабинет могат да се кажат и лоши неща. Когато дойде да ме види в болницата преди години, си говорихме дълго и наясно, и аз мисля, че в края на краищата, когато има токова сериозни въпроси пред държавата, аз съм готов да правя всичко, само и само в полза името на хората. Ако те гонят това, само ще е в полза. 
Водещ: Готов сте… 
Бойко Борисов: Иначе постарому – днеска Варна щеше да се събуди с червен кмет. Това ли искат реформаторският блок? 
Водещ: Готов сте да работите с десния реформаторски блок. А защо го обвързахте с Цветан Василев и „Корпоративна банка”?
Бойко Борисов: Тук има едно леко нюансче, което искам да бъде много добре чуто. С новия десен проект господин Василев, който заедно след това с реформаторския блок, са /…/
Водещ: Тоест това са два различни проекта, така ли?
Бойко Борисов: Това са два различни проекта. И ако не съм разбран правилно, се извинявам. Форлайтерът на този нов…
Водещ: Това е да разясним сега на нашите слушатели, за да не се объркват. Коя е тази партия на Цветан Василев, кой е този проект?
Бойко Борисов: Тази, която ще прави господин Бареков, той ще й е форлайтерът. Видяхте, преди няколко дни във „Фейсбук” излязоха хора, които са участвали на тези срещи, и това лично той им е казал – видели сте го, предполагам, и клипа във „Фейсбук”, защото него го гледах. Така че в тази посока ще се работи. Иначе, аз пак казвам, ако се връщаме назад, при всички има много неща, които да се кажат в негативен план. 
Водещ: Понеже това, което казвате е интересно, значи Бареков и Цветан Василев готвят нов десен проект. 
Бойко Борисов: Да.
Водещ: И в бъдеще, според вас, те биха работили заедно с реформаторския блок. 
Бойко Борисов: И ако реформаторският блок искат… Да, точно така. Ако реформаторският блок искат дори и по тази линия да покажат разграничение, нека не участват с медиите, както ГЕРБ няма да участват с участие на свои членове, в медиите на господин Василев. Предлагам това също да е една разделителна линия и показване на отношение.
Водещ: Заговори се, че Цветелина Бориславова и кръгът „Капитал” също готвят нова дясна партия. Много партии в дясното пространство.
Бойко Борисов: Аз само мога да им пожелая успех. Да, за съжаление, никой не…
Водещ: За тази партия какво можете да ни кажете, за този проект какво знаете?
Бойко Борисов: От вас чувам. 
Водещ: Вие сте добре информиран човек.
Бойко Борисов: От вас чувам, поради простата причина, че с Цветелина не живеем поне шест-седем години заедно, така че нито знаем нейния бизнес, нито политически, нито каквито и да е планове. А тя има право и на свой живот, така че ако са решили да правят нещо такова, също им пожелавам успех. Това е демокрацията. За съжаление, всички хора са тръгнали да правят проекти вдясно, никой не отива вляво, защото там не е интересно сигурно. Така че аз не влияя на хората, казвам това, което наблюдавам. 
Водещ: Благодаря ви. Лидера на ГЕРБ Бойко Борисов.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gerbsenior
Категория: Политика
Прочетен: 1819161
Постинги: 610
Коментари: 1666
Гласове: 3891
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930