Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2013 14:14 - Калин Янакиев - Отвратителните !
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 10128 Коментари: 24 Гласове:
14

Последна промяна: 25.06.2013 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Който все още не е разбрал , че в България се случва нещо голямо е или сляп , или глух , или е  потънал в балканска  дрямка . Или пък е и трите заедно !  Има голяма разлика между разрушителната сила на гнева на гладния и твърдата убеденост на морално превъзхождащия суверен. Пробуждането ще дойде от върха на пирамидата и ще върви надолу , защото това не е вече протест на гладния за  насъщния , а на правото на свободния да избира между хибриден комунизъм под прикритие и най - обикновена демокрация.   Има все още  мислещи хора в тази държава !  Ето един който ми направи силно впечатление :    http://kultura.bg/web/    email Калин Янакиев

24.06.2013 11:11

ОТВРАТИТЕЛНИТЕ  

image

Още в първия ден на многохилядните протести, заливащи София, прочетох плакат, който събираше в една единствена дума емоцията, извела тези хора на площадите. „Отвратителните” пишеше с големи букви над портретите на партийните лидери на новата тройна коалиция (Станишев, Местан и Сидеров), към които бе добавен техния злощастен избраник, Делян Пеевски. Да, хората бяха абсолютно отвратени и от тази компания, и от нейните първи, отвратителни актове – амбицираният почти до истерия реваншизъм, разпасаното заменяне на едни хора с мафиотска слава (тези от ГЕРБ) с други (наши) хора със същата слава, очевидното (макар и прикривано зад мазни усмивки) извиване на ръце от страна на ДПС спрямо БСП (партията на „пенсиониралия се” Доган се задъха от бързане да покаже на червените си „патрони”, че си е останала съвсем същата лакома хищница отпреди четири години), накрая истинският разгул на l’enfant terrible на тази тройка – Волен Сидеров, който започна да се държи така, сякаш вече бе обявен за фюрер на българския Geist. Всичко това действително бе отвратително. Към него трябва да бъде добавено разбира се „театрото” с влизането и излизането на цели парламентарни групи (на „опозиционния” ГЕРБ и на „поддържащата” Атака), което обещаваше законодателната работа да се изроди трайно в игри с кворума. Като завършек на всичко това дойде абсурдното поведение на избрания за премиер Пламен Орешарски, който не си бе направил труда да научи дори имената на „експертните” си министри, които уж сам бе избрал. С което блесна и лъжата за неговата също „експертна” независимост. Този Парламент е отвратителен, тази конфигурация е непоносима, тези физиономии не могат да бъдат издържани дори за седмица – ето това заявиха хората, излезли по площадите. За всички, които през тези дни сме сред тях това е повече от ясно. Би трябвало да е повече от ясно и на онези, против които този протест е насочен. „Макар да получихте толкова проценти, колкото получихте, вие се събрахте в толкова отвратителна комбинация и започнахте да се държите толкова отвратително, че няма да можем да ви понесем”. Инсталирани пред очите на същите хора, които гласуваха за всяка група от тях поотделно, те, в своята съвкупност, внезапно се разкриха като изнасилващ общественото чувство монструм, като морален и дори естетически кошмар, който предизвиква единствено позив за повръщане. „Не, няма да можем да ви издържим в тази ви заедност не просто цял мандат, но дори една година, дори един месец, не можем да ви понесем дори един ден повече. Вървете си! Оставка!” Това най-често скандират през тези дни протестиращите. Аз подчертавам, от тези хора протестиращите от площадите не искат разни неща – социални облекчения, финансови бонуси, не искат никакви „работни места”, „мерки срещу тези или онези монополи”, „минимални работни заплати” и пр. Те въобще не искат нищо от тях, защото не искат тях – не могат да ги понасят, те са им – „отвратителните”. В този смисъл протестът (за разлика от онзи, с който непрекъснато го сравняват – от края на зимата) не е дори морален, както самият аз в първите дни бях склонен да го определям – той е екзистенциално-естетически, той е мощна реакция на дълбоко засегнатото базисно чувство за приличие, той е погнуса.

И ето тук започват моите безпокойства. Въпреки съвършено очевидния характер на този протест, по отношение на него се проявява една двояка слепота, която не мога да не заподозра в откровена неискреност, направо казано в измамничество. Едното измамничество идва от страна на самите „отвратителни” и непоносими и само с още по-голяма сила затвърждава убеждението на хората, че те не бива да бъдат оставяни нито ден повече в парламента и в Министерския съвет. Там е работата, че те се преструват, че не чуват какво се иска от тях. Когато им се казва, че не искат тях, те се правят, че хората продължават да искат неща от тях. Те сякаш контактуват с един друг, умрял преди поне четири месеца протест. След като бързо изоставиха очевидно не убеждаващата никого версия, че днешните протести били „организирани от ГЕРБ”, управляващите от БСП и ДПС започнаха да влизат в Народното събрание и да обявяват гръмогласно някакви „мерки”, които хората уж именно желаели: нов изборен кодекс (за кога, за след четири години?), намаляване на сметките за ток (или още по-точно – „намиране на възможности за намаляване на сметките на ток”) с „до 5%” от края на юли, разширяване на кръга на хората, които ще получават „енергийни помощи” (от следващата зима), „евентуално” повишаване на минималната работна заплата (от догодина)… Това били отговорите на „справедливите искания на гражданите”. Простете, на кои граждани? На тези, които всеки ден са пред Министерския съвет? Но вие очевидно ги бъркате с някои други. Тези въобще не искат никакви 5% (равни на около 5 лв. по-малко за сметките им за ток), не искат минимални работни заплати. Нима не виждате лицата им? Те въобще нито са, нито ще бъдат „на енергийни помощи” (макар може би и да им трябват). Те въобще не ви ги искат. Те не са онова, което с известно основание, наричаха през февруари със събирателното „улицата”. Това не е „народът”. Това изобщо не е колективен субект нито от урбанистично-пауперистичен, нито от национално-романтичен тип. Това е множество от субекти. И най-вече: те не искат, повтарям за трети път, нещо от вас, защото те не искат вас. Те не излязоха защото се забавихте с прословутите си „мерки” (за пет или десет лв.), а защото прозряха, че сте трагикомедия, на която не може да се позволи изобщо да взима „мерки”. Кой да ги взима – лумпен-националистът Волен Сидеров със своите импровизирани „шпицкоманди” или софистицираната политическа хиена Лютви Местан, който върви подир по-едрия хищник и го ръфа за краката, за да пусне от устата си плячката, която той да замъкне встрани от пътя и да я изяде цялата? Този протест е протест на гнева на оскърбеното чувство за обществено-естетическа поносимост, а не протест на исканията. Ето защо той въобще не слуша „дебатите” в парламента за петте процента, той не желае да слуша какво „обявява премиерът Орешарски”. Той чисто и просто не желае да слуша и да гледа самия Орешарски.

Разбира се, трябва да кажа, че не си правя никакви илюзии, че управляващите не разбират това, че те просто по някакво трагически-трогателно недоразумение си мислят, че хората пред Министерския съвет са социално ощетени, че са гладен „народ”. И видите ли се стараят, а „заслепените” отвън пропускат да се осведомят за старанията им. Това е лъжа – лъжене от една страна от безпомощност („слушайте, спрете се, ще ви дадем пет лева повече, ще ви дадем двадесет лева повече, ще ви купим дърва за зимата”), а от друга, от безпомощна наглост („ние въобще не ви чуваме, ние не говорим с вас, ние говорим с други, с онези от февруари, които ги няма”).

Това правят управляващите. Второто измамничество, боя се, от няколко дни започва да се върши от задкулисните медийни мандарини и то има класическия вид на онова, което Херберт Маркузе навремето бе нарекъл „репресивна толерантност”. Виждайки, че нито замълчаването, нито обругаването на един продължаващ толкова дни и толкова многохиляден протест (който няколко по-независими малки медии показват на цялата страна в реално време) върши някаква работа, в последните дни те сякаш налучкаха тактиката към него. Това е – започнаха да ни внушават – един истински граждански празник. Вижте само колко красиви хора излизат вечер по улиците. Вижте колко са интелигентни, колко са образовани. И най-вече, вижте – в противовес с отвратителните мутри на Волен Сидеров (горкият, отново влиза в ролята на партньора l’enfant terrible) – колко те са мирни и толерантни. Те не бият никого, не замерват никого, не мучат, а говорят, но… сякаш и (вече) не са гневни. За какво протестират? Все повече става неясно: срещу „задкулисните политически договорки”, срещу „олигархията” (една чудесна, анонимна партийно-абсолютно неоцветена дума), срещу „липсата на морал в политиката”.

Да, хората от площадите в София и страната са гневни и на всичко това. Но те не са на улицата заради някакви теоретико-политологични понятия. Те протестират толерантно, но гневно. Те не удрят, но искат незабавни оставки, на онези, които няма да заудрят физически. Те са срещу „олигархията”, но й знаят триглавата физиономия и точните партийни цветове. Те са красиви – повечето от тях, да – но не са излезли да дефилират красотата си, а да заявят отвращението си.

В никакъв случай, ще кажа направо, гражданите от София и страната не бива да позволят техният протест да бъде стилизиран медийно до някакъв „трикольорен фестивал” на демокрацията. Това не е юнски фест „София извежда децата си да рисуват демокрацията”. Това не е привечерна разходка на усмивките по топосите на властта. Това е гняв и то е безспорно очевидно. Ето защо никой не иска от Орешарски, Станишев, Местан и др. както техните „мерки”, така и техните естетически похвали. Що за безобразие – хората ги наричат „отвратителните” и скандират за оставката им – веднага, а те слушат отстрани и ги хвалят, колко били красиви и толерантни в това свое искане.

Не, уважаеми, хората в София и страната не ви правят ревю, за да ги хвалите. Те чисто и просто не ви искат. Защото сте „отвратителни”.

Не мога да не завърша с нещо като призив. Хора, не позволявайте да ви подложат на репресивна толерантност. Не позволявайте да ви стилизират като чисто и просто „красиви”. Не позволявайте да изтрият звука от гласа на вашия гняв, за да могат лицемерно да се наслаждават на лицата ви – без звука, за да им е по-лесно!

   



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maev - поздрав
24.06.2013 14:29
за постинга
цитирай
2. karaiany - Благодаря ти, приятелю !Твърдо ...
24.06.2013 14:48
Благодаря ти , приятелю !
Твърдо убеден съм , че това е началато на края на комунизма такъв , какъвто го знаем .
Няма връщане назад , колкото и да ги боли моите "червени приятели" !
А това е поздрав за всички тях :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bAJJQq3EgjY
цитирай
3. kass - Вижда се,
24.06.2013 15:18
че в София нещата са по-естествени. Самата аз призовавам да не обръщаме внимание на разделянето на протестите, защото наистина ни е нужна промяна.... Но за жалост нещата в Пловдив не са толкова чисти и аз се убедих лично в това. Прочети този постинг, виж и линковете към него и тогава ще разбереш, че "гладните" също имат чувство за естетика, че също са против "отвратителните" и са погнусени от това, което се случва, само че някой е яхнал протеста и си иска властта обратно...
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/23/istinata-za-plovdivskiia-protest-koiato-nauchih-sam.1123208
цитирай
4. ishchel - Стара максима гласи, че в политиката морал няма!
24.06.2013 15:41
Грубо и песимистично твърдение, на което е било позволено да доминира целия политически живот в последните години - от Алеко до днес. Струва ми се, че е време именно политиката да бъде поставена на морални основи, въпросът е кой ще го изгради този нов морал...Затова според мен управлението, не казвам власта, защото има голяма разлика между тях, би трябвало да поемат моралните, мъдрите и човечните...хора. С опит и виждане в бъдещего, с разбиране и любов в сърцата.
Поздрави!
цитирай
5. karaiany - kaas!
24.06.2013 15:59
Каас , убеден съм че нямаме различия по въпроса , че и гладният може да притежава чувство за естетика . Бог да ме пази oт такова опростенческо противопоставяне на субектите на суверена .
Аз не знам каква е ситуацията в Пловдив , аз просто ежедневно ненаситно чета репортажите от София , тъй като не живея в Бг от близо 27 години . Всичко, което се случва там ми е мило и близко.
Аз избягах още по времето на комунизма не защото бях гладен (работех като юрист по онова време ) , а защото не бях Свободен. Според мен свободата стои много по високо от националната и народностната пpинадлежност , защото ние сме човеци първо и след това българи , или каквито и да е други.
От друга страна намирам , че гладният за хляб е много по - лесно манипулируем , отколкото борещият се за духовна свобода . Тази борба е изведена на върха на пирамидата на човешкия стремеж към развитие. Този човек е задоволил глада си за хляб и има нужда да задоволи не само духовния си , но и тoзи за социaлна справедливост. Той вече не мисли само за себе си , но и за децата , както и за Родината си. Това са все нужди от Следващото ниво .
И да , трябва да си сит , за да можеш да искаш нещо повече. Не деля хората, а просто степенувам нуждите им.
Съгласен съм с теб , че има много тъмни сили , които стоят зад кулисите и искат да яхнат протестите. Пределно ясно ми е това , както и инфилтриране на провокатори .
С благодарност и уважение към изразеното от теб мнение !
цитирай
6. karaiany - Грубо и песимистично твърдение, на ...
24.06.2013 16:27
ishchel написа:
Грубо и песимистично твърдение, на което е било позволено да доминира целия политически живот в последните години - от Алеко до днес. Струва ми се, че е време именно политиката да бъде поставена на морални основи, въпросът е кой ще го изгради този нов морал...Затова според мен управлението, не казвам власта, защото има голяма разлика между тях, би трябвало да поемат моралните, мъдрите и човечните...хора. С опит и виждане в бъдещего, с разбиране и любов в сърцата.
Поздрави!


Благодаря ти , Ани !
Все в този дух написах коментар и при теб !
Най - голямото престъпление на една власт е крещящата липса на морал . За съжаление , такава е истината за всички управляващи партии от времето на прехода . Може и да има изключение , но не са ми неизвестни.
В този смисъл страховете , че видите ли , какво ще стане ако правителството си даде оставка са безпочвени.
В България има много честни и доблестни хора , които ще се справят с каквото и да предизвикателство на съдбата.
Ако лумпени като Сидеров могат да оглавят комисия по въпросите на корупцията , какъвто и да е друг избор ще бъде далеч по справедлив !
Бог да пази България !
цитирай
7. stela50 - Време е... крайно време е политиката да бъде поставена на морални основи...
24.06.2013 20:19
За това младите хора са на улиците в ролята на този коректив,
който е толкова необходим днес ... и вярвам - от погледите им
няма да убегне нищо, което би върнало колелото обратно ...
Силно се надявам да е за добро, да имат сила и кураж ...
Поздрави !
цитирай
8. sestra - Не чакаме. Даден е срок за оставка на правителството до сряда и окупация.
24.06.2013 21:16
Разликата в протестите наистина идва от исканията, но никак не мисля, никак и дори настоявам - време е да се спре с това клише, че беден не може да иска свобода. Няма такова нещо. всичко в човека си зависи от възпитанието и самовъзпитанието. Все пак е съвършена истина, че волята за свобода причинява на хората хубавеене, така наричам това, което виждам. Но го причинява еднакво и на сити и на гладни, нека да е ясно. И нека стане ясно още едно неоспоримо нещо: протестът февруари си беше част от сценарий за изземване властта от ГЕРБ, които нарушиха достатъчно много корпоративни интереси. След референдума за Белене беше въпрос на време да се случи това. Сега обаче времето е друго. Да гледаме напред. Избори по-най-бързия възможен начин. друго спасение няма.
цитирай
9. krassko - Нещата са доста сложни...
25.06.2013 01:01
Ако искаме нещо да се промени трябва нов изборен закон, а докато го направят трябва да ги търпим.
цитирай
10. karaiany - За това младите хора са на улиците в ...
25.06.2013 10:01
stela50 написа:
За това младите хора са на улиците в ролята на този коректив,
който е толкова необходим днес ... и вярвам - от погледите им
няма да убегне нищо, което би върнало колелото обратно ...
Силно се надявам да е за добро, да имат сила и кураж ...
Поздрави !


Убеден съм , че е така , Таня !
На улицата са младите и силните , което е страхотно обнадеждаващо ! Моето лично вътрешно усещане е , че тази убеденост е вече достатъчно силна и живее своя пълнокръвен живот.
От другата страна на барикадата ще останат всички песимисти , мизантропи , отчаяни и неуверени, които са свикнали да бъдат водени за каишка и да им бъде казвано какво да правят . Казвам това колкото и неприятно да звучи. :(
Страх от новото е , което държи комунистите над водата все още . Все още ... но камбаната за тях бие вече .
На мен лично ми звучи на панихида , казвам го съвсем отговорно .
Благодаря ти , Танечка ! Само във вярата има сила !
У тях няма сила , отдавна съм го видял . Държи ги само страхът. До кога ли ?!
цитирай
11. karaiany - Ако искаме нещо да се промени трябва ...
25.06.2013 10:10
krassko написа:
Ако искаме нещо да се промени трябва нов изборен закон, а докато го направят трябва да ги търпим.

Краско , това са подробности , приятелю !
Повярвай ми , че най - главното нещо за този момент е вярата на хората , че са на правия път.
Писането на нов закон е една формалност .
Kогато тестото е готово да втаса , това ще бъде само един естествен резултат на победата .
Аз никога не съм бил по-ентусиaзиран , а идвам е семейство на 3 генерации антикомунисти . В кръвта ми е да се бунтувам срещо тоталитаризъм от всякакъв цвят !
Неведони са пътищата Господни , но този път пътеката е ясно изписана на небето. Само трябва да четеш знаците .
цитирай
12. karaiany - Разликата в протестите наистина ...
25.06.2013 10:28
sestra написа:
Разликата в протестите наистина идва от исканията, но никак не мисля, никак и дори настоявам - време е да се спре с това клише, че беден не може да иска свобода. Няма такова нещо. всичко в човека си зависи от възпитанието и самовъзпитанието. Все пак е съвършена истина, че волята за свобода причинява на хората хубавеене, така наричам това, което виждам. Но го причинява еднакво и на сити и на гладни, нека да е ясно. И нека стане ясно още едно неоспоримо нещо: протестът февруари си беше част от сценарий за изземване властта от ГЕРБ, които нарушиха достатъчно много корпоративни интереси. След референдума за Белене беше въпрос на време да се случи това. Сега обаче времето е друго. Да гледаме напред. Избори по-най-бързия възможен начин. друго спасение няма.


Абсолютно , сестро !
Правя корекция. Нека няма деление в борбата за свобода !
И аз съм съгласен , че в случая февруарските протест бяха използвани от другите хищници в играта , за да вземат властта от предишните.
Да , избори в най - скоро време !
Натискът в никакъв случай не бива да отслабва.
Аз не се безпокоя за факта , че мислещите хора в България са започнали да "мислят "много бързо в последните дни. Ситуацията ражда идеи . Много хора нямат представа как става това , но в огъня е всичко .
Само глупците вярват , че новите идеи се смучат от пръстите на ретроградни старци .Хм , не е задължително да бъдеш възрастен , за да бъдеш ретрограден. Забелязвам го у сравнително млади пишещи хора днес.
Нищо обидно към възрастните хора , алегорията касае идеите на една отминаваща безвъзвратно епоха !
цитирай
13. kmetova - ами другият къде е
25.06.2013 14:58
На плаката с лицата на отвратителните липсва един образ. Сигурно се сещате кой е той. Съмнявам се в тези протестиращи. Защо не вдигат аларма под прозорците на централата на ГЕРБ. Абе те съвсем за калинки ни взеха вече.
цитирай
14. karaiany - На плаката с лицата на отвратите...
25.06.2013 15:39
kmetova написа:
На плаката с лицата на отвратителните липсва един образ. Сигурно се сещате кой е той. Съмнявам се в тези протестиращи. Защо не вдигат аларма под прозорците на централата на ГЕРБ. Абе те съвсем за калинки ни взеха вече.


Госпожо Кметова , ако си бяхте направили труда да придружите протестиращите , сигурно щяхте да знаете , че и там ходят.
Четете подробните репортажи на господин Глишев . Ето го доказателството : http://mglishev.blog.bg/politika/2013/06/21/den-sedmi-chetvyrtyk-20-iuni.1122453
Не се прави разлика тук . Всички тия една майка ги е раждала и вие много добре знаете коя е тя .
За съжаление хищниците се намножиха толкова , че не е останало много по хилавата снага на този народ за глозгане.
цитирай
15. kmetova - karaiany
25.06.2013 23:02
О, недейте, разликата е огромна. Наистина се забелязва малко имитация за камуфлаж. Има и искрени хора на протеста разбира се, но основното мероприятие е светкавични избори, за да няма време за истинските десни партии, пък и за които и да било други да се организират. Освен това времето никак не е в полза на ГЕРБ и неговите тартори Бойко Борисов и Цветан Цветанов. Всеки ден тия двамата изръсват по някоя глупост от рода, че някой щял да ги убива например. Телевизиите и те се надпреварват да канят "гости", които всички повтарят едно и също, сякаш за го научили наизуст как ГЕРБ били алтернативата. Е, за 3.5 години видяхме че не са алтернатива на нищо и не са никаква дясна партия.
цитирай
16. karaiany - kmetova
26.06.2013 08:54
Е , щом искате да намерите под вола теле , аз нима да ви спирам . Търсете !
Мнозинството протестиращи са искрени и честни хора. Движението е свободно и в него винаги могат да влязат провокатори.
Споменaвал съм и по - рано , че целият политически спектър в годините на прехода е произлязъл от червения цвят, и майката , която е "пръкнала" цялото котило е БКП . Това което искам да кажа е , че главните политически сили са просто хамелеони в различните разцветки на червеното.Всички са хаймани и са просто организирани глутници вълци , които се борят за територия. Толкова е просто .
Търсенето на различия е съзнателно манипулиране на електората , или чиста заблуда на хора , които не могат , или не желаят да разберат политическия климат в България.
Липсата на граждански морал е присъща не само на лидерите от Герб , но и на тези от БСП , ДПС и Атака .
Не се вторачвайте в последните 3-4 години . Погледнете 68 години назад и ще видите корените на злото. Много са дълбоки.
Иска се гражданска доблест да гледаш зряло на сегашната ситуация в Бг. Наша човешка слабост е да бъдем пристрастни и да съдим от височината на собствената си камбанария ( или минаре ) , които в повечето случаи не са много високи .
Успех в рърсенето на истината. Не е лесно , но не е и невъзможно постигането и !
цитирай
17. makont - Когато Отвратените не ходят да гласуват,
26.06.2013 11:03
на власт идват Отвратителните. За съжаление! Поздрави!
цитирай
18. helloworld - karaiany
26.06.2013 14:53
ти знаеш, че аз участвам в протестите. Ти също така знаеш точно какво мисля по тези въпроси. Но тук в този текст има едно нещо , което вече ме докарва до истерия, защото този човек е поредния, които не знам от коя висота ни учи как и за какво да протестираме. Това разграничаване на аз и вие ужасно много ме отвращава. Той от планетата Марс ли е или....
цитирай
19. helloworld - а с този твой коментар съм АБСОЛЮТНО съгласна!!!!
26.06.2013 14:55
karaiany написа:
Е , щом искате да намерите под вола теле , аз нима да ви спирам . Търсете !
Мнозинството протестиращи са искрени и честни хора. Движението е свободно и в него винаги могат да влязат провокатори.
Споменaвал съм и по - рано , че целият политически спектър в годините на прехода е произлязъл от червения цвят, и майката , която е "пръкнала" цялото котило е БКП . Това което искам да кажа е , че главните политически сили са просто хамелеони в различните разцветки на червеното.Всички са хаймани и са просто организирани глутници вълци , които се борят за територия. Толкова е просто .
Търсенето на различия е съзнателно манипулиране на електората , или чиста заблуда на хора , които не могат , или не желаят да разберат политическия климат в България.
Липсата на граждански морал е присъща не само на лидерите от Герб , но и на тези от БСП , ДПС и Атака .
Не се вторачвайте в последните 3-4 години . Погледнете 68 години назад и ще видите корените на злото. Много са дълбоки.
Иска се гражданска доблест да гледаш зряло на сегашната ситуация в Бг. Наша човешка слабост е да бъдем пристрастни и да съдим от височината на собствената си камбанария ( или минаре ) , които в повечето случаи не са много високи .
Успех в рърсенето на истината. Не е лесно , но не е и невъзможно постигането и !

цитирай
20. karaiany - на власт идват Отвратителните. За ...
26.06.2013 15:46
makont написа:
на власт идват Отвратителните. За съжаление! Поздрави!

Майче , така е !
И това умно перифразиране на Радой Ралин също ми хареса. Всички трябва да гласуват , за да има справедливо представителство .
4-те процента праг за влизане в Парламента е също манипулация на коалиционни сдружения с липса на политически морал като сегашното.
Нужни са много промени , съгласен съм !
цитирай
21. karaiany - Hello !
26.06.2013 16:24
Благодаря ти , Рада !
Нали знаеш : колкото пишещи - толкова различни идеи !
Хубаво е да има съгласие на повечето българи около обединяващи идеи за това накъде трябва да върви страната. Според мен не е толкова важно дали правителството ще бъде дясно или ляво , ако правилно отразява волята на суверена.
Колкото до статията , писана е от емоционален човек , каквито са повечето пишещи коментатори и журналисти днес . Раздялата със старото не е никак лесна , което показва , че нещата не се променили кой знае колко за последните 24 години . Нужни са повече време и търпение. А последните са кът. Като си помисля сега , ако зимата е тежка , ще стане много трудно . Икономическият климат в света е доста променлив и ако нещата се влошат , нещата и в Българя няма как да не следват тази посока. Нашето колелце в механизма на световната икономическа машина е толкова малко , че лагерите ни ще се стопят.:(
Както винаги , най - бедните страни страдат най - много.
Господ да пази България !
цитирай
22. kmetova - Е, щом искате да намерите под вола ...
26.06.2013 16:48
karaiany написа:
Е , щом искате да намерите под вола теле , аз нима да ви спирам . Търсете !
Мнозинството протестиращи са искрени и честни хора. Движението е свободно и в него винаги могат да влязат провокатори.
Споменaвал съм и по - рано , че целият политически спектър в годините на прехода е произлязъл от червения цвят, и майката , която е "пръкнала" цялото котило е БКП . Това което искам да кажа е , че главните политически сили са просто хамелеони в различните разцветки на червеното.Всички са хаймани и са просто организирани глутници вълци , които се борят за територия. Толкова е просто .
Търсенето на различия е съзнателно манипулиране на електората , или чиста заблуда на хора , които не могат , или не желаят да разберат политическия климат в България.
Липсата на граждански морал е присъща не само на лидерите от Герб , но и на тези от БСП , ДПС и Атака .
Не се вторачвайте в последните 3-4 години . Погледнете 68 години назад и ще видите корените на злото. Много са дълбоки.
Иска се гражданска доблест да гледаш зряло на сегашната ситуация в Бг. Наша човешка слабост е да бъдем пристрастни и да съдим от височината на собствената си камбанария ( или минаре ) , които в повечето случаи не са много високи .
Успех в рърсенето на истината. Не е лесно , но не е и невъзможно постигането и !


Не ми давайте съвет какво и къде да търся. И особено колко години назад да го търся. Като Ви гледам снимката, аз когато съм търсила истината Вие не сте били роден. Това разбира се не е грях, но и не Ви дава никакво предимство. Просто споделяме мнения. Както виждате, аз само изразявам мнение и не си позволявам да давам съвети.
цитирай
23. kordon - от kordon до karaiany
11.07.2013 20:02
Много хубав постинг, но аз Ви поздравявам за коментарите - за искреността, ерудираността, критичния поглед и аналитичните умения.
Адмирации и респект!
Виктор Кордон
цитирай
24. karaiany - Много хубав постинг, но аз Ви поз...
14.07.2013 06:04
kordon написа:
Много хубав постинг, но аз Ви поздравявам за коментарите - за искреността, ерудираността, критичния поглед и аналитичните умения.
Адмирации и респект!
Виктор Кордон

Благодаря , Кордон .
Уверявам ви , че уважението е взаимно !
Поздрави !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 628638
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8311
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930