Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2010 18:16 - БОЙКО, МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЮ, ГЕНЕРАЛЕ МОЙ, ГОРЧАТ ТЕЗИ ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ КЕБАПЧЕТА...
Автор: gerbsenior Категория: Политика   
Прочетен: 7747 Коментари: 24 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ГОРЧАТ ТЕЗИ ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ КЕБАПЧЕТА, БОЙКО!

 

        ТЕЖКО ИСТИННО ПИСМО ДО БОЙКО БОРИСОВ

 

                     КАКВО ЩЕ ПРАВИМ СЪС СИВАТА И ЧЕРНА

                          ИКОНОМИКА, БАЩА МИ? – ПОПИТА ДНЕС МОЯТ СИН...

           Той ме нарича баща ми; отдавна съм го преглътнал, винаги съм наричал баща си татко, а дядо си дядо.

            Той ме попита какво става с моето обръщение към младите емигранти  / ще публикувам отново този мой текст, за който пита синът ми/, особено в САЩ, които се върнаха и какво съм обещал пред тях за законност...

           Моят син ме пита защо работодателят на крупна българска фирма обявява конкурс, защо конкурсът го печелят трима млади мъже като него... защо днес, малко повече от година, никой от тримата млади мениджъри вече не работи в тази крупна фирма?   

           Моят син ме пита, защо баща ми , професоре, аз трябва да продължавам да живея в моята родна държава?

            ЗАЩО ТРЯБВА В ЗАКОННАТА ВЕДОМОСТ ДА ПИШЕ, ЧЕ АЗ ПОЛУЧАВАМ 400 /четиристотин/ лева основна заплата, а на ВТОРАТА ВЕДОМОСТ ВСЕКИ МЕСЕЦ ДА СЕ ПОДПИСВАМ ЗА 1.200 ЛЕВА, които, ето ги, баща ми, реално ги вземам?

            Моят син ме пита сега, защото аз го помолих да издържи още малко. Моят син е от онези млади мениджъри, които са готови да вдигнат на ръцете си, защото са яки и тренирани, всеки собственик-мутра или какъвто и да било там мътен милионер...

             Моят син ме пита да тръгне ли отново през Атлантическия океан, за да работи нормално и законно, за да получава парите си една единствена законна ведомост?

            Моят син пита мен, Неговият почтен баща – кога почваме да се борим слещу сивата и черна икономика, баща ми, кога трабва да си резервирам отново билет за САЩ?

         Аз питам моят уважаван приятел и министър-председател на Република България  - Бойко, досещаш ли се, откъде са твоите 30.000 /тридесет хиляди/ кебапчета?

      Разбра ли ме , Бойко, уважаеми министър-председателю?

      Хайде сега още един тенис турнир – в името и за честта на младите мениджъри, които се подписваха на две ведомости.

       ГОРЧАТ ЛИ КЕБАПЧЕТАТА, БОЙКО?

 




Гласувай:
6



1. evrazol - Сега вече я оплескахме
04.09.2010 18:46
Няма да се случи скоро случката със сивата икономика. За да плащаме на една официална ведомост е нужно да има коректни икономически субекти. Да, ама най-некоректни са най-големите субекти. И най-вече държавата в лицето на нейните органи и „лица мязащи на своите противоположности”
Механизмът е прост, Господин професоре.
Социалните осигуровки са около 40% от заплатата, а данък печалба – 10%. Вие кой процент бихте избрали да плащате?
Когато плащам на работника на ръка, всички сме доволни. Аз спестявам 30%. Той получава 30% повече и е истински социално подпомогнат. Иначе е обречен на милостта на социалното министерство, която само циганин би предпочел. С тези пари работника подпомага родителите си – пенсионери директно, вместо да ги обрича на срамотните грижи на същото ведомство. Така държавата ни се явява съвсем излишен паразит.
Но Бойко това си го знае. Учудвам се че Вие не го знаете. Пипнете черните каси и аз ще прехвърля на „грижите” на Дянков нови 4-5 човека. А те ще знаят, че това се е случило в следствие на акция „сивите”. И тогава никакви кебапчета няма да спасят положението.
Така че оставете момчето да се спасява. Поне то.
цитирай
2. fireball - Професоре,
04.09.2010 21:11
Няма начин да не си спомняте, навремето, по соц-а за министър Караманев. И как се беше изцепил, че няма да увеличава заплатите на таксиджии и сервитьори, щото те си "изкарвали" достатъчно. Историята се повтаря, както само тя си знае, надсмивайки се по своя си неповторим начин над новите "имитатори".
Как пък никой не пожела за толкова години да реши въпроса с възнагражденията в България, който е ключов, а продължаваме да си се лъжкаме взаимно.
цитирай
3. gerbsenior - Господи, толкова ли малко хора...
04.09.2010 21:13
разбират какво се случва и ще се случи в България?
Ти си умен човек; какво значат цифрите 30 процента за мен, трийсет процента за наемния служител, когато става дума за нация и държава?
Знаеш ли какво е написал Джон Стайнбек за американската нация, след като със специално поръчан и лично платен от него камион обиколил цялата държава?
Знаеш ли, че десетина продажни мъже на 9 юли /термидор/ сутринта хвалеха самият Максимилиан Робеспиер в Конвента, вечерта за ужас на цяла републиканска Франция той е арестуван /Идолът, Неподкупният!!!/, а на 10 термидор /юли/ главата му пада в коша под гилотината?
Знаеш ли какво значи да се започне с 18 шерифи, с по два-три разнокалибрени пищови в коланите, а да следваш големите бащи на Конституцията ЗА ЗАКОННОСТ и да направиш най-демократичната съвременна държава САЩ?
Господи, умни човеко, и ти ли не разбираш какво значи държавническа политическа воля?
З а 24 часа собственикът на фирмата е под арест и под обвинение, ако има държавническа воля за законност... Нали така написах в доклада пред БАН, с който за първи път представих Бойко Борисов - ГЕНЕРАТОР НА НАЦИОНАЛНА ВОЛЯ ЗА ДЪРЖАВНОСТ....
Моят син се беше върнал в България и оттук участвуваше в общо дело срещу незаплатети допълнителни часове, получи си парите...
Господи, Вие не разбирате ли, че Бойко заедно с абсолютно безкомпромисни мъже и жени ще прави ДЪРЖАВНОСТ?
Удивително...
цитирай
4. svilen75 - Знаеш ли, Гербер, кога ще се промени ...
05.09.2010 00:35
Знаеш ли, Гербер, кога ще се промени тази ситуация??? Когато държавата се научи да дава, а не само да взема. Защо мисля така ли? Ами питай сина си колко взема чисто. Защото, ако трябва да се осигурява на 1200 лв познай колко ще вземе чисто. Не е съгласен, нали? Да не говорим, че освен неговата горница за осигуровки, фирмата и тя ще трябва да внася повече. Да не мислиш, че ще ги извади току-така парите, особено в тази икономическа ситуация, особено във време, когато плащанията на държавата се бавят? И ще направят така, че сина ти ще получава още по-малко бруто. Дали ще е съгласен Да, аз принципно съм съгласен, няма да се оправим, докато всички не започнат да спазват правилата. Но защо да ги спазваме? Защо сина ти да ги спазва? За да може някой ден, евентуално след още по-голямото вдигане на възрастта и стажа за пенсия да вземе някаква си мизерна пенсийка. Евентуално. Или пък, ако бъде съкратен да вземе от борсата толкова, колкото вземат и тези, които се осигуряват на 400 лв. Или иначе казано - 12 лв. на ден. Знаеш ли кой го направи това, Гербер? Ще ти кажа - твоя любим! Твоя любим Бате Боко и неговия "блестящ" икономически екип начело с недоразумението, Дянков. Винаги съм казвал, че сегашното правителство не води нито лява, нито дясна икономическа политика. То не води никаква икономическа политика. Нито прави така, че да подпомага икономиката, нито прави така, че да защитава интересите на обществото. Всъщност ще се оправим, когато си сменим манталитета. Когато започнем да си плащаме всичко както трябва, когато започнем да работим както трябва и когато спрем да лижем задниците на управляващите и започнем да искаме от тях управление както трябва.
цитирай
5. gerbsenior - Чета фундаментално свястни хора, но...
05.09.2010 03:40
Аз, както и да ме наричате, както и да определяте моето отношение към Бойко, Ви казвам следното:
Работил съм за и с Бойко в чисто политически, избирателен план от един ден преди /ако звучи добре това преди!/ началото на неговата политическа кариера.
Но никога досега не съм влизал нито в неговия кметски кабинет, нито в неговия кабинет на министър-председател.
НИ-КО-ГА!!!
Аз работя по съвест като рангов учен и анализатор за успеха на България и за по-добрия животец на всички нас.
Не се нуждая от получаване на индулгенция за почтеност, но си я давам сам - това е, никога, дори когато ръководех предизборната кампания на Данчето Фандъкова в район Триадица и прочие, аз не съм стъпвал в кметския кабинет на тази удивителна и красива кметица госпожа Йорданка Фандъкова.
Защо го казвам?
За да се досетите какви хора и с какви мотиви рабтят за Бойко и за партия ГЕРБ.
А иначе, както е речено - един се досеща, друг го подсещат, трети въобще не се сеща...
Живот и здраве, усещам здрав опит за мислене, радост е това за стария професор...
цитирай
6. bigbrother2 - Нека си кажа и аз!
05.09.2010 08:40
В началото на тази година казахме на работниците / не са много, но са квалифицирани/, ако ви осигуряваме на пълна заплата вземате толкова, ако ви осигуряваме на миминалния праг, вземате толкова. И какво решиха те? Сега ги осигуряваме върху пълната заплата.
Осигуряването върху непълна заплата си е престъпление и трябва да се наказва, по наказателния кодекс.
цитирай
7. penchoan - Господин професор, събудете се!
05.09.2010 17:30
Защо им трябва на работещите да внасят пълни осигуровки, след като държавата в лицето на Дянков и Борисов им краде парите за здравеопазване? Вместо за здравеопазване, вноските отиват в резерва за погребение, според замисъла на някои външни сили.
След като стажът за пенсиониране се вдигна с три години, НИКОЙ няма право да се пенсионира през следващите три години, докато ГЕРБ е на власт, с изключение на пенсиониране по болест и на някои полуграмотни българи, започнали трудовия си стаж на 16 години. Защо им е на тях трудов стаж?
Ако приемем, че на година следва да се пенсионират 250 хиляди души, то след 4 години, когато ГЕРБ няма да е на власт, ще трябва да се пенсионират наведнъж 1 милион души. Това означава държавата да фалира или пенсиите да се намалят на половина. Тогава следващото мрънкащо правителство ще се оправдава с некадърниците от ГЕРБ и всичко трябва да започне отначало.
Кое е по-добре: честно и неспособно правителство или крадливо, но по-скопосно правителство? Крайният резултат е същият.
цитирай
8. fireball - Няма как...
05.09.2010 19:52
НЯма как Бойко да е ГЕНЕРАТОР НА ДЪРЖАВНОСТ, след като е направил кариера в условията на ОТСЪСТВИЕ НА ДЪРЖАВНОСТ. И немалка част от "безкомпромисните" мъже и жени или тези които стоят зад тях - натрупаха състоянията си (малки или по-големи) също в условията и благодарение на ОТСЪСТВИЕТО НА ДЪРЖАВНОСТ. Няма как (въпреки, че всички го искат, и тези с големите състояния) сега да кажат "Който крал, крал - дотук!"
Чакам държавния мъж (ако има куража) който ще го заяви в прав текст - не да се досещам, подсещам и т.н.
цитирай
9. vmir - 8. fireball,
05.09.2010 22:15
fireball написа:
НЯма как Бойко да е ГЕНЕРАТОР НА ДЪРЖАВНОСТ, след като е направил кариера в условията на ОТСЪСТВИЕ НА ДЪРЖАВНОСТ.


Няма пряка връзка между двете. Ако някой е предпочел да умре, но да не се възползва от липсата на държавност, е трябвало да го заяви, за да има това сега някаква стойност. Следователно, няма как да съдим сега някого за това, че е просперирал, когато не е имало държавност, а и от каква позиция ще го съдим, ако и в момента отричаме държавността? Не е луд, който изяжда зелника. Луди ще сме, ако продължаваме да гледаме всичко това и единствено да хленчим, че нямало как ... Обикновено, винаги има как - който иска, намира начини. Който не иска, намира оправдания...
цитирай
10. fireball - 9 vmir
06.09.2010 09:53
Ами, че аз не го съдя! Просто не приемам, че той е ГЕНЕРАТОР НА ДЪРЖАВНОСТТА! Или по-скоро - че няма как да го направи!
Освен това ми е интересно КАК ТОЧНО - мъжете и жените "компромисни" ПРЕДИ, ще станат "безкомпромисни" СЕГА? Тази метаморфоза ми е много любопитна!
И тези поговорки и клишета вече омръзват! Винаги има поне толкова, които някой някога е казал и които казват точно обратното. Хайде, кажи нешо различно...
цитирай
11. vmir - 10. fireball,
06.09.2010 13:56
fireball написа:
Ами, че аз не го съдя! Просто не приемам, че той е ГЕНЕРАТОР НА ДЪРЖАВНОСТТА! Или по-скоро - че няма как да го направи!
Освен това ми е интересно КАК ТОЧНО - мъжете и жените "компромисни" ПРЕДИ, ще станат "безкомпромисни" СЕГА? Тази метаморфоза ми е много любопитна!
И тези поговорки и клишета вече омръзват! Винаги има поне толкова, които някой някога е казал и които казват точно обратното. Хайде, кажи нешо различно...


Няма метаморфоза, а само историческа логика. И в уредените държави е липсвала държавност, докато не е възникнала нуждата да се защити натрупаното или придобитото в условия на беззаконие. Не било справедливо - и от каква гледна точка, ако мнозинството са избрали носителите и защитниците на беззаконието? Или, ако са приели и поддържат, че тежестта на всичко казано е константа, която не зависи от смисъла му? Ако приемат за фашизъм всеки опит за разграничение на твърденията и набеждават изобличаването на някои от тях за тоталитаризъм, комунизъм и отнемане на права? Все идва ден, когато разложението спира от нуждата да се контактува и живее нормално.
цитирай
12. gerbsenior - ТОЧНО ТАКА...
06.09.2010 15:01
Животът, истинският, реалният живот на живите човеци винаги е както по-силен, така и по-мъдър от нашето мислене за него...
Винаги в даден момент хората, човеците, спонтанно се усещат, досещат и самоорганизират, за да започнат да нормализират своя живот...
Господи, освен нужди, освен потребност от пари, човеците имат неспасяемо дълбинна нужда да бъдат човеци...осъзнават си го, правят си го....
Какви са тези тъпи прогнози..българите щели да изчезнат, българите щели да бъдат управлявани от цигани, от турци, от престъпници...та ние не сме кретени, Господи!!!
Българите ще направят това, което им е неспасяемо нужно, за да не се срамуват от децата си, от себе си...
Бойко ни помага като всеотдаен, абсолютно всеотдаен човек да започнем да правим това...Бог да му даде здраве, а на нас сила да усетим, че сме човеци...
цитирай
13. fireball - 11. vmir
06.09.2010 15:31
vmir написа:
Няма метаморфоза, а само историческа логика. И в уредените държави е липсвала държавност, докато не е възникнала нуждата да се защити натрупаното или придобитото в условия на беззаконие.


Така ли! И кой век се е случило това? Да ми припомниш, че не се сещам?
Склонността ви да "пришивате" аналози от други времена, случили се при други обстоятелства и практики само и само да защитите тезата си, просто не знае граници. Подобно на колегата ви Костов, който лансира "евтината" работна ръка в България. Въпреки, че прекрасно знае, че ние тук не сме Азия или Африка и "евтина" работна ръка в Европейското икономическо пространство просто НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА.
цитирай
14. gerbsenior - fireball
06.09.2010 16:14
Човеко Божи, защо включваш твоя отличен ум на фиктивни обороти?
Защо си позволяваш да мислиш ПРЕД-разсъдъчно с твоя отличен ум?
Не можеш да строиш прекрасна здрава сграда върху основа от стиропор, човеко...колкото и да си гениален архитект, сградата ще рухне...
Мисли със своя отличен ум БЕЗПРЕД-разсъдъчно и ще се увериш сам колко си прав и силен..
Поздрави!
цитирай
15. vmir - 13. fireball,
06.09.2010 23:44
fireball написа:
vmir написа:
Няма метаморфоза, а само историческа логика. И в уредените държави е липсвала държавност, докато не е възникнала нуждата да се защити натрупаното или придобитото в условия на беззаконие.


Така ли! И кой век се е случило това? Да ми припомниш, че не се сещам?
Склонността ви да "пришивате" аналози от други времена, случили се при други обстоятелства и практики само и само да защитите тезата си, просто не знае граници. Подобно на колегата ви Костов, който лансира "евтината" работна ръка в България. Въпреки, че прекрасно знае, че ние тук не сме Азия или Африка и "евтина" работна ръка в Европейското икономическо пространство просто НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА.

Как ще ти припомня кога се е случвало, след като още от тук си направил застраховката, че при минали времена и условията били различни? Уточни условията за валидност на аналогията, и ще ти дам примери, вместо да ми приписваш по презумпция "пришиване" на неподходящи аналогии.

За "злодея" Костов, че обезценил българската работна ръка, първо дано да си спомниш (щом смяташ, че ни е подценил като европейци), че той взе властта, когато членството ни в ЕС се очакваше не по-рано от 2020-2030г. Второ, ако си се поддал на приказки, че е имало нещо по-привлекателно за чуждите бизнеси от евтината работна ръка (ср. заплати през последните 20 години до Костов се движеха в диапазона 70-120 и накрая падна до 3-4-5 долара на месец), просто си позволил да те измамят, за да мразиш Костов, а да облагодетелстваш клеветниците му.
цитирай
16. gerbsenior - Не, колега и приятелю...
07.09.2010 00:04
Членството на България в ЕС се предричаше от "великите икономисти на БАН" член-кореспондент Иван Ангелов, член-кореспондент Васил Проданов и мога поименно да ти кажа имената на всички тях псевдоучените...
Аз и автентичните учени знаехме, че България влиза в Европейския съюз точно когато влезе, казахме това и на тогавашния главен секретар на МВР Бойко Борисов, аз подготвих доклада за него, защото бях усетил, че този човек има бъдеще за България без да си прави фондация...
Така беше, приятелю... мога да ти покажа някой ден доклада с точните дати и часове...аз лично го занесох на дежурния офицер в МВР..., без, както е обикновено за мен, да влизам дори в кабинета му..
Тогава Бойко ми звънна и ми каза лаконично:
"Разбрах всичко, професоре, така и ще стане..."
Поздрави!
цитирай
17. vmir - 16. gerbsenior - Не, колега и приятелю...
07.09.2010 02:24
gerbsenior написа:
Членството на България в ЕС се предричаше от "великите икономисти на БАН" член-кореспондент Иван Ангелов, член-кореспондент Васил Проданов и мога поименно да ти кажа имената на всички тях псевдоучените...
Аз и автентичните учени знаехме, че България влиза в Европейския съюз точно когато влезе, казахме това и на тогавашния главен секретар на МВР Бойко Борисов, аз подготвих доклада за него, защото бях усетил, че този човек има бъдеще за България без да си прави фондация...
Така беше, приятелю... мога да ти покажа някой ден доклада с точните дати и часове...аз лично го занесох на дежурния офицер в МВР..., без, както е обикновено за мен, да влизам дори в кабинета му..
Тогава Бойко ми звънна и ми каза лаконично:
"Разбрах всичко, професоре, така и ще стане..."
Поздрави!


Благодаря, Професоре!
Струва ми се, че допускаме едно разминаване във времето от около поне 5 години защото времето, което имам предвид е с около 4 - 5 години преди Бойко Борисов да стане главен секретар на МВР. Официалните прогнози тогава бяха, че в НАТО ще влезем не по-рано от 2015г, а в ЕС - след 2020г. Явно след 1997г сме се придвижили бързо в посока НАТО и ЕС.
Поздрави!
цитирай
18. fireball - 15. vmir
07.09.2010 08:03
Опитите да съчините нова история, все едно нас ни е нямало, и не сме живели, са симптоматични и не от вчера. Сега остава да кажеш и за решаващите заслуги на Лъжлив дедо за приемането ни в ЕС! Приемането ни се случи ВЪПРЕКИ, неимоверните усилия на политиците ни, то да не стане и да се отложи някъде далеч, за да може плавния грабеж "на натрупване на капитала" да се осъществи планомерно и по социалистически.
Провала и несъстоятелността на изкуствено създадения "елит" могат да се видят навсякъде из България. Ама никой не смее да пипне "националноотговорния" капитал, нали? Защото така е увиснал на врата на банките, че ще ги фалира. Това и много друго са "ефектите" от "управлението" за 20 години. В които заслуга има и Костов. Не го мразя. Просто човека е политикономист. Схващането му е, че общественото благосъстояние е сбор от личните благосъстояния!!!!
Разбира се, че има по привлекателно от "евтината" работна ръка (в кои времена живееш!) - квалифицираната.
цитирай
19. vmir - Повече ме интересуват обяснения, които могат да бъдат подкрепени с юридически факти.
07.09.2010 11:47
Как обаче ще обосновеш юридически правото на собственост, придобита в условията на беззаконие? Това, че няма как, не значи нова история нито, че всичко трябва да се върне в началната си точка, нито, че беззаконието трябва да продължи до безкрайност.

Първите хора ползват природните ресурси заедно. Но, едни се грижат за по-големи семейства, и възниква проблем с подялбата на храната. Отделят се в свое стопанство, защото свободна земя има предостатъчно. Обаче: аха - да приберат реколтата или, докато нашите си поливат зелките, пристигат други с едни големи бухалки, с които строшават черепите на нашите, след което си нарочват обработените нивици за свои. После идват други, които на свой ред строшават техните черепи, и т.н., познай колко пъти и докога?
цитирай
20. svilen75 - "Тогава Бойко ми звънна и ми ...
07.09.2010 12:07
"Тогава Бойко ми звънна и ми каза лаконично:
"Разбрах всичко, професоре, така и ще стане...""
Тц, тц, тцтцтццццц, професор Герберов, вие сте като една врачка, а Бате Боко направо като един пророк, ако не беше казал Боко още тогава - щяхме още да не сме влезли в ЕС ...
цитирай
21. fireball - 19. vmir
08.09.2010 18:55
Ех, vmir, vmir... ЗА какво говорехме, къде отиде! Приказката която ми разказваш, е написана по великолепен начин от Дж. Лондон. Разказа се казва "Силата на силните". Не е зле да го прочетеш.
Btw - преди време ти беше вдигнал парата срещу един блогър. Изсипа маса думи в обвинения за призиви и подстрекателства... Да не би да правиш същото? Съзирам призив да грабнем бухалките, май?
А за Боко какво да ви кажа? ВИе му вярвате като на месия. ЧЕ ще оправи нещата. Не е ново - познато е. Трагедията на източното славянство - винаги да вярва на месии и пророци. А той все повече ще ви гази - оправдавайки се, че ТОВА Е ОПРАВЯНЕТО НА НЕЩАТА. Последните упражнения с данъците и акцизите го потвърждават. Потвърждават и друго - че министерството на финансиите е пълно с некадърници.
цитирай
22. vmir - 21. firebal,
08.09.2010 22:28
Чел съм го, а още по-добре е описано от А. Франс в “Островът на пинглините”, но и двете описания са левичарски, с фокус върху бухалката. Че съм спрял до тук, не означава, че прокламирам използване на бухалки. По-консервативното обяснение идва с убеждението, че бухалките винаги са си имали алтернатива, олицетворена в държавата, която се базира на няколко важни институции, една от които е съда, отговорен за зачитането на общоприетите правила (закони), гарантиращи сигурността и правата на собствениците и гражданите. Нищо общо нито със славянството, нито с Бойко, с изключение на това, че Бойко най-малко от досегашните управляващи, би се опитнал да променя оригиналното предназначение на институциите, за да игнорира обществения интерес в своя изгода.
цитирай
23. penchoan - Бойко не е изключение
09.09.2010 01:13
vmir написа:
Чел съм го, а още по-добре е описано от А. Франс в “Островът на пинглините”, но и двете описания са левичарски, с фокус върху бухалката. Че съм спрял до тук, не означава, че прокламирам използване на бухалки. По-консервативното обяснение идва с убеждението, че бухалките винаги са си имали алтернатива, олицетворена в държавата, която се базира на няколко важни институции, една от които е съда, отговорен за зачитането на общоприетите правила (закони), гарантиращи сигурността и правата на собствениците и гражданите. Нищо общо нито със славянството, нито с Бойко, с изключение на това, че Бойко най-малко от досегашните управляващи, би се опитнал да променя оригиналното предназначение на институциите, за да игнорира обществения интерес в своя изгода.


Точно обратното се наблюдава. Полицейският произвол се оправдава и налага от Цветанов. Извънредният съд, който ГЕРБ се опитва да наложи е точно игнориране на конституцията за своя изгода. Манипулиране на медиите в своя изгода е също посегателство към институциите. Това и Костов се опита да направи, но не успя.
цитирай
24. vmir - 23. penchoan,
09.09.2010 06:16
penchoan написа:


Точно обратното се наблюдава. Полицейският произвол се оправдава и налага от Цветанов. Извънредният съд, който ГЕРБ се опитва да наложи е точно игнориране на конституцията за своя изгода. Манипулиране на медиите в своя изгода е също посегателство към институциите. Това и Костов се опита да направи, но не успя.


Това е версията на онези, които искат да правят капитал със заклеймяване на други за онова, от което самите те са преживявали.

Няма нарушение на конституцията, защото според нея са допустими СПЕЦИАЛИЗИРАНИ съдилища. Тези съдилища не са ИЗВЪНРЕДНИ, нито са в условията на суспендирана конституция и всякакви законни права, закрити партии и медии, така, че когато ти е дадено всичко, е неуместно да викаш, че ти е взето всичко, за да не си покажеш паспорта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerbsenior
Категория: Политика
Прочетен: 1819099
Постинги: 610
Коментари: 1666
Гласове: 3891
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930