Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 22:54 - В ГЛАВАТА на ИВАН КОСТОВ ЦАРИ АБСОЛЮТЕН СУБЕКТИВИЗЪМ и ЕГОИСТИЧЕН ЕГОЦЕНТРИЗЪМ!
Автор: gerbsenior Категория: Политика   
Прочетен: 2702 Коментари: 4 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
28.10.2010
четвъртък   
       Препубликуваното по-долу интервю на Иван Костов е категорично доказателство, че този човек никога няма да започне да мисли нормално. Той щял да остане последният оптимист в България?
             Каква национализация на пенсионни фондове сънуваш, Костов? Защо твоето правителство създаде тези професионални пенсионни фондове, след като десет години по-късно те изобщо не са в състояние да изплащат пенсиите,  за които са създадени да изплащат?  Кой сега изплаща тези пенсии, чии са парите, с които се изплащат?
          НА ВСИЧКИ ДАНЪКОПЛАТЦИ, КОСТОВ!
             Значи целокупният корпус на българските данъкоплатци плаща пенсиите на хората, чиито пари за пенсии се прибират и управляват от твоите любими частни професионални пенсионни  фондове? Не е ли това скрита, незаконна приватизация на 200 милиона лева от националния бюджет, в който са консолидирани парите от днъци на всички български данъкоплатци? И сега, когато държавата иска да прибави към даваните от нея 200 милиона поне още 100 милиона от собствените пари на тези, които ги получават като лични пенсии, ти яростно дрънкаш за национализация при положение, че вярно е точно обратното - досега фактически е налице незаконна и скрита ПРИВАТИЗАЦИЯ на 200 милиона от парите на всички осигуряваще се данъкоплатци.
         И по-нататък: Бойко и Цветан не разбирали нито цялата сила на атаката срещу тях, нито субектите на тази атака, та Костов щял да им обясни за какво става дума... Щял да им обясни Костов страховитата роля на  "руските специални служби", щял да им обясни, че бизнесът се бил консолидирал против правителството, щял да им обясни Костов, че интелектуалците и българките медии, т.е. всички слоеве от населението със способност да влияят върху масата вече са изгубени за правителството...
        Ех ти, квазипророко Костов, нищо от това, дето го каканижеш, изобщо не е вярно!
        А ВИЖТЕ НАКРАЯ ПЪК КАКВО Е ИЗДЪРДОРИЛ... БОЙКО МУ ЗАПРИЛИЧАЛ НА ... НА ЛЮБЕН БЕРОВ, ПРЕДСТАВЕТЕ СИ, АМА ТЪКМО НА ЛЮБЕН БЕРОВ, ТАКА ГО Е ИЗРЕКЪЛ ТОЯ НАРЦИЗИРАН ЕГОЦЕНТРИК.
           И защо такива кошмари в главата ти, Костов?
           А-а-а... ето защо, значи...защото с всички други Бойко говорел и даже им угаждал, само ... САМО СЪС СИНЯТА КОАЛИЦИЯ НЯМАЛО НИКАКЪВ ДИАЛОГ, само мъдрите корективи на Костов и Мартин Бойко изобщо не слушал, не им обръщал даже внимание...
            И когато съвсем накрая го питат защо тогава Бойко се самонарича РЕФОРМАТОР, Костовият син изрича:
              " - Което означава, че няма знание. Остър недостиг на знание, който трябва д запълни възможно най-бързо."
            След това интервю Костов завинаги ще загуби доверието и уважението както на цялата партия ГЕРБ, така и лично на Бойко Борисов.
              ПРАВ ТИ ПЪТ, КОСТОВ............
                               +

   

С ГЕРБ е лошо, но без тях – по-лошо

 

  Публикувана: Четвъртък, 28-ми Октомври 2010, автор(и): Калина Влайкова; прочитания: 553; коментари: 1

СНИМКА: ЙОРДАН СИМЕОНОВ

С Иван Костов, лидер на ДСБ и съпредседател на Синята коалиция, КАЛИНА ВЛАЙКОВА

- Г-н Костов, новородената ви внучка Емма ще бъде едновременно български и италиански гражданин. Къде ще я насърчите да учи и да се развива?

- В България, разбира се. Аз съм непоправим оптимист. Може би ще остана последният оптимист в нашата страна.

- Как се вписва този оптимизъм във все по-песимистичните ви прогнози за икономиката?

- Вярно е, че губим битката за това ГЕРБ да прави реформи и да върви по западноевропейски път. ГЕРБ завива силно към левия популизъм. С някои свои решения задминава силно БСП по нейното левичарство. На моменти и сравнение не може да става.

Да, не се вписва добре. Но продължаваме борбата, не сме променили курса и ще се опитаме да ги върнем на линията на европейската модернизация.

- Какво означава решението ви да не подкрепите бюджетите на НЗОК и НОИ, както и държавния?

- Ние за първите два направо сме си против. За бюджета на НЗОК дори няма какво да се обяснява. Там в мотивите, черно на бяло се признава, че не може да се направи финансова програма, защото няма яснота по стъпките. Като няма яснота по стъпките, защо има кабинет и министър? Как управляваш, без да си наясно какво ще правиш? Вземаш парите и не знаеш за какво ще ги харчиш. Така не се прави, не е честно към данъкоплатците.

Същото е и с НОИ. Пълна или частична национализация на професионалните фондове е посегателство над частната собственост.

- Премиерът ревизира това решение.

- Да, де. Ревизирана национализация. Няма разлика, на частната собственост не се посяга. Ние навремето искахме да се запише в конституцията, че тя е свещена и неприкосновена, карахме се с комунистите. Така е в европейското класическо законодателство. Това означава, че изобщо не можеш да я пипаш. Сега се разбира защо сме били прави.

И тия прокризисни решения! Ще се увеличава тежестта върху хората, които се осигуряват, върху хората със свободни професии, върху всички нас - добросъвестните граждани. За да покрием пенсиите на тези, които не се осигуряват. Не може така! Първо, ще се набие спирачка на легалния и работещ бизнес, второ - ще облагодетелства тези, които не са внасяли и не заслужават да вземат пенсии.

- Пари няма, казват. Затова се прави така.

- Който не си е осигурил старините... Трябва ли да повтаряме приказката за щуреца и мравката? Цяло лято щурецът свирил, мравката събирала храна. Накрая премръзналият щурец отива при мравката. Приказката е хуманна, защото тя все пак го е приела. Но да си отворите хамбара за всички щурци отвън, тогава мравките какво ще имат?

- Защо ще гласувате “въздържали се”, а не “против” държавния бюджет?

- “Против” вече означава, че сме минали в опозиция. Въздържанието – че не ги подкрепяме и не споделяме отговорността за политиката им.

Станем ли опозиция на това правителство, ще дестабилизираме още повече страната и ще я поведем към политическа криза. Това е много по-голямо зло от сегашното.

- Да изясним - вие наричате ГЕРБ леви, но ги подкрепяте, за да не започнете да гласувате с истинската левица?

- Не за това. Не трябва да правим стъпки към политическа криза, тя и бездруго се задава на хоризонта. Най-лошото в икономическа криза е да има и политическа. Аз съм го изпитал, бил съм на гребена й. Не бива да се повтаря. Тогава нямаше какво да се губи, а сега има. Това е личният ми мотив.

- Симеон Дянков декларира, че сте се объркали и икономическата ситуация се подобрява.

- Какво друго да декларира...

- На кого вярват хората повече? На вас или на Бойко Борисов?

- Е, сигурно на него. Дали са му доверието си. То е като влог в банка. Вие сте кредитирали Бойко и трудно ще оттеглите кредита си, докато не видите, че той съвсем ви води към загуби. В Бойко има инвестирано доверие. И слава богу! Ако в тази ситуация имахме управление начело със Сергей Станишев, хората щяха да са на улицата.

- Кога ще си говорите с него, както обещахте?

- Идеята за това дойде в сряда. Защото съм убеден, че Бойко Борисов и Цветан Цветанов не разчитат правилно цялата сила на атаката срещу себе си. И не разбират кои субекти стоят зад нея. Това е комбинирана атака.

Вижда се ясно връзката с руските специални служби, които са заинтересовани да имат много слабо българско правителство като партньор. Но от друга страна, има огромна консолидация на бизнеса срещу кабинета. Огромна! Аз не съм виждал такова чудо през последните 20 г.

И още нещо, което прави задачата на правителството още по-тежка. Като добавите към бизнеса медиите и интелигенцията на страната, които сякаш първи се разочароваха (българските медии и интелектуалци винаги бързо развенчават кумирите си), ще видите, че всички слоеве от населението със способност силно да влияят на масата вече са изгубени за правителството. Много лоша ситуация.

- Как се държи кабинетът в нея?

- Опитва се да плаща за стабилност. Да си откупи времето до следващите избори и да дава на когото каквото поиска. Така обаче ще изкара всички на улицата.

От друга страна вижте ходове на хора, които са наистина на най-високата пирамида на бизнеса. Олигархията, която досега 8 г. беше закрепена. Ето един пример. Това е изкуственият фалит на “Мостстрой”. Изпразва се фирмата, фалира се, прехвърля се на наследник, който да я консолидира на ниска основа, ще се предложи план за раздробяване, ще я сложат в хладилника, ще се нанесат огромни щети на борсата... Защо се прави това?

- Защо?

- Защото е напълно загубено доверието на Васил Божков в управлението на Бойко Борисов. Това е видим извод и той трябва да се направи по отношение и на други.

- От думите ви излиза, че правителството е жертва.

-Всяко правителство в някакъв смисъл е жертва, без да си дава сметка. Тези 20 г. правителството винаги е било обяснение за всички неудачи на всички българи. Защото другият вариант е българинът да признае, че животът му зависи от него и той не може да се справи. Но това е много труден извод, колко хора смеят да го направят за себе си? По-добре да плюят правителството. Което и да е то.

- Кои са “медийните босове в задкулисието, което натиска копчетата”?

- Например всички медии, които гравитират около afera.bg. И много купени журналисти. Защото животът е тежък за всички и има един пазар за журналисти, които имат какво да продадат от името си. С малко пари можеш да купиш много медийно влияние. Но не искам да ги нарочвам.

- А кой пазарува?

- Всички пазаруват. Тези, които се строяват да действат срещу правителството, са напазарували своите мощни канали за въздействие. Особено руските специални служби. Всичко това се вижда.

- Има противоречие. От една страна, критикувате управленския капацитет на ГЕРБ, а от друга, ги изкарвате жертва на тайни заговори.

- Защото съм честен. Няма противоречие. Това е ситуацията в страната. Не съм нито заслепен като някои хора в РЗС, нито ще прехвърлям на ГЕРБ собствената си слабост. Гледам обективно и без капчица омраза, с каквато е пълно това общество. Боже, колко много злост и омраза има в тази страна! И то от хора, които не са преживели нищо от това, което аз например. Преживях 10-годишен линч на себе си и семейството си и не съм станал лош и зъл. А тия хем не са го преживели, хем са станали. Чудя се защо. Слязъл си от самолета, отишъл си в майбаха. Голяма загуба за тебе, наистина. Но да нарочиш всички за врагове поради тази причина, прощавайте, не го разбирам. Това е изумително.

Никакво противоречие няма, просто животът ни е такъв - сложен и противоречив. Правителството не прави реформи. Никакви. Ако го свалим, ще стане още по-лошо. Ще има политическа криза, от която Синята коалиция ще спечели. От 15 ще станем 30, да речем. Много важно! До нас ще се появи Алексей Петров, ще започне да излиза на трибуната... Чудо на чудесата!

- Как ще се отрази на ГЕРБ и на държавата войната между Цветан Цветанов и Алексей Петров с всичките й гей, финансови и прочее разклонения?

- Лошо. И ви моля да уточните на кого дължим това. На този съдия, който пусна Алексей Петров.

- Той ли е лошият в цялата история?

- Очевидно. Не, той не е лош. Той е безкрайно вреден. Човек, който заличава границата между добро и зло в едно общество, което бездруго не ги разпознава ясно.

- Кой е добрият тогава? И защо според вас Цветанов направи “груба политическа грешка”, влизайки в диалог с Алексей Петров?

- Защото работата му е друга. Да прави политика, да развива МВР, да съблюдава сигурността. А не да влиза в лични дуели.

- Но обвиненията срещу него са много и сериозни.

- Да, развива се тази атака. ГЕРБ трябва безспорно, ясно и категорично да отговори. Не може например да се мълчи кой е платил тези свръхскъпи консултации на Цветанов.

Но това си е собствена слабост на ГЕРБ, нека не позволяваме тя да се разпростира навсякъде – всичко е лошо и т.н. Има конкретни обвинения, те искат конкретни отговори. Ако не се отговаря, доверието върви надолу.

- Как така Първанов е близо до главата на октопода?

-Мисля, че е съвсем близо до главата, ако не е и част от нея. Цялото му поведение, всичкото му красноречиво мълчание всъщност са защита на организираната престъпност. Хора, свързани с него, негови бивши съветници, бяха стреляни, убивани, какво ли не се случи. Осъществиха най-големите престъпления, заменки, имената се знаят. Той мълчи и се радва на тяхната безнаказаност пред съдебната система.

А тя извършва позорни действия. Много ми се ще 5-членният състав на ВАС да си даде сметка, че не се намира на луната. И трябва да каже хидрогеодезист ли е Ахмед Доган, или не. Или да го произведе със съдебно решение, или да каже, че се е облагодетелствал от властта си по непозволен начин.

Първанов трябва да вземе отношение, ако е представител на обществото. А той не е отдавна. Сам си го каза. И правейки си политическия проект, използва поста си. Ако е президент на всички българи, ще каже – не я искаме тази съдебна система, тя е вредна, не може това нещо да се нарича съд. И ще ги принуди да действат. Защо не го прави? Досега само се е съмнявал дали има доказателства, като хванат някой мафиот. Защо хвърля главния прокурор на кладата? Нали е ясно, че щом няма присъди, освен Цветанов отива и Борис Велчев? А той бе негов съветник и предложен от него. Както и шефът на ВКС. Значи Първанов жертва собствените си хора заради някакви, които са му по-собствени. Кои са те?

- Кои?

- Ами тия до главата на октопода. Ето защо е главата.

- Като се видите с Бойко Борисов, ще му препоръчате ли нужните според вас промени в кабинета?

- Единият начин на Бойко е да направи тактически смени – да махне няколкото най-провалени министри. Които очевидно вече не знаят къде се намират и са блокирали. Така може да получи отсрочка. Другият е да се прави радикална промяна в кабинета и да се връщаме към курса на реформите. Но аз си мисля, че той няма сили. Няма сили, защото води правителство на малцинството.

- И пак ще ви обвинят, че се натискате за власт.

- Но това обективно е правителство на малцинството. Това е истината. Бойко щеше да се държи по друг начин, ако имаше 137 гласа зад себе си, както бях аз. Това дава друго самочувствие, друга сила.

Знаете ли Бойко на кого започва да ми прилича? На Любен Беров. Същата неспособност да се действа, същият опит да се угоди ту на “Атака”, ту на ДПС. Само със Синята коалиция няма никакъв диалог. Накрая всичко спира и започва да се връща назад.

- Но самият Борисов хвали управлението си и се нарича реформатор.

- Което означава, че няма знание. Остър недостиг на знание, който трябва да запълни възможно най-бързо.



Тагове:   егоцентризъм,


Гласувай:
1



1. demograph - Самопенсионирайте се от мрежата драги
28.10.2010 23:42
В този постинг говори заплахата за пенсията ви, а не политическият разум.
В момента Алексей Петров копае гроба на ГЕРБ пред Сашо Диков по канал 3, а вие като последния глупак сте се хванали на куките които Алексей хвърля. Какво постигате като оплюете Костов? - Изпълнявате плана на Първанов да се плаши Борисов с Костов... На Първанов, когото така настървено плюете. Нима си мислите, че спасявате ГЕРБ?...Костов се опитва да спаси ГЕРБ от самите тях си. Освен, че се включвате в кампанията на мафията срещу ГЕРБ, вие се показвате и като егоистичен егоцентрист - пенсиомах. Кое защитавате в постинга си? ГЕРБ или пенсията си? С този си постинг задраскахте даже и любопитството към писанията ви. Гледайте канал 3 и си записвайте инструкциите за сваляне на Бойко.
цитирай
2. vmir - Моите уважения Професоре,
29.10.2010 02:55
Но категорично не съм съгласен с постинга, защото в хулене на Костов беше системно обучавана армия от десетки и стотици хиляди лумпени, които бяха научени да приемат плюенето за критика. Нямам съмнения, че поне две трети от тези лумпени, се поддават на изработените омразни рефлекси и приемат функцията на рупор на онези, които се почувстват засегнати от всяко реформаторско правителство.

Ето защо, връщането под каквато и да било форма към антикостовизма, отприщва огромна политическа неадекватност и не предвещава нищо добро, освен за създателите и култиваторите й.
цитирай
3. gerbsenior - Познавам професионално Иван Костов от трийсетина години...,
29.10.2010 08:21
добре му знам акъла, мисловните способности, а така също индивидуалните му личностни специфики, затова нямам никаква потребност който и да било друг човек да ми обяснява кой е Иван Костов...
Хайде по-кротко... Костов се опитвал да спаси ГЕРБ?
Не Ви ли се струва, че той трябва да спасява не ГЕРБ, а собствената си партия и собственото си политическо битие? Нима не схващате, че 90% от гражданите на България изпитват спонтанно отвращение, когато някой им подхвърли, че Костов може да бъде техен спасител?
цитирай
4. spock - статията е не на място и цинична
29.10.2010 21:00
Отвратен съм от подобен примитивен начин на мислене и отрицание на личността на най-компетентния политически лидер в държавата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerbsenior
Категория: Политика
Прочетен: 1818238
Постинги: 610
Коментари: 1666
Гласове: 3891
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930