Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2011 08:57 - Семинар с Мадлен Алгафари (12-13 февруари 2011) +
Автор: waterway Категория: Видео   
Прочетен: 5731 Коментари: 20 Гласове:
4

Последна промяна: 09.12.2011 09:07




Семинар с Мадлен Алгафари (психолог)

Семинар за хора с редки болести ( и не само!)
„Практическите методи - начин за самопомощ за подобряване качеството на живот на хората с редки болести и техните семейства
12-13 февруари 2011г


+
Сюжет о Лизе Кунигель /Человек и Закон, 20.01.2011/
1/ http://www.youtube.com/watch?v=DMB3QpujI5Y&feature=player

2/ Человек и закон. История Лизы Кунигель 2. 31.03.2011
http://www.youtube.com/watch?v=JekuQylPTG0&feature=player











Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hinki - ....
11.12.2011 01:06
Гледах първата част.
Какво намери в този семинар?
цитирай
2. waterway - 1. hinki - ....
11.12.2011 11:04
hinki написа:
Гледах първата част.
Какво намери в този семинар?



Какво намерих? Това, което отдавна знаех...и това, което тя не знае...( без да звучи самонадеяно)
Защото, за да си успешен психолог, е необходимо не само да си чел, да си преминал през психотерапия и задължително! регресия/и, а и да си преживял...в този живот.

А ти? Какво намери? Имаше ли нужда от нещо?
( нищо не е случайно, както и това да попаднеш в морето от информация тук в блога...и в нета на тези линкове...аз лично попаднах съвсем ''случайно'')

Спокоен ден, Hinki!
цитирай
3. hinki - Няма случайности, след като аз наминавам да те чета съвсем нарочно ...
11.12.2011 11:52
Заприлича ми на поетична вечеринка, в която "актуална" авторка представя възгледите си за живота, света и всичко останало, като ни ги илюстрира с четене от книжките и интервютата си. Научих, че след ерготропната част от живота ми идва трофотропна, или може би обратното, и, че и двете са важни. Още, че трябва да се смиря и да почна да говоря с пришките си от копането, за да може да ми минат. (Това е нормален съвет от психоаналитик, не мислиш ли?) И най-важното - чудеса стават, но никой не знае защо. И най-вероятното обяснение е, че нервната система за последните 20-ина години е придобила съвсем нови свойства. Оттам пък болката, която напълно ще изчезне в едно от възможните бъдеща ....
Когато/ако ми остане време, ще гледам другите части. Дано са снимани по-качествено, за да мога да вкуся повече и от аудио-визуалното удоволствие на това общуване между г-жа Алгафари и хората с редки болести.
А всъщност, до края става ли ясно, какви са тези редки болести?

Благодаря ти. денят ми ще бъде пълен със спокойствие.
А твоят нека е много усмихнат.
http://www.youtube.com/watch?v=3RkWrR4tlwQ
цитирай
4. waterway - 3. hinki - Няма случайности, след като аз наминавам да те чета съвсем нарочно ...
11.12.2011 20:29
hinki написа:
Заприлича ми на поетична вечеринка, в която "актуална" авторка представя възгледите си за живота, света и всичко останало, като ни ги илюстрира с четене от книжките и интервютата си. Научих, че след ерготропната част от живота ми идва трофотропна, или може би обратното, и, че и двете са важни. Още, че трябва да се смиря и да почна да говоря с пришките си от копането, за да може да ми минат. (Това е нормален съвет от психоаналитик, не мислиш ли?) И най-важното - чудеса стават, но никой не знае защо. И най-вероятното обяснение е, че нервната система за последните 20-ина години е придобила съвсем нови свойства. Оттам пък болката, която напълно ще изчезне в едно от възможните бъдеща ....
Когато/ако ми остане време, ще гледам другите части. Дано са снимани по-качествено, за да мога да вкуся повече и от аудио-визуалното удоволствие на това общуване между г-жа Алгафари и хората с редки болести.
А всъщност, до края става ли ясно, какви са тези редки болести?

Благодаря ти. денят ми ще бъде пълен със спокойствие.
А твоят нека е много усмихнат.
http://www.youtube.com/watch?v=3RkWrR4tlwQ


Малко съм уморена в края на деня и с номериране ще ми е по лесно, за да не пропусна нещо, ако нямаш нищо против, разбира се.
И така
1/ Поетична вечеринка, казваш...Не знам. Може би е по-скоро опит за сближаване с ''публиката'' на принципа "Аз ще ви разкажа за себе си. Разкажете ми и вие..."
2/ ''след ерготропната част от живота ми идва трофотропна'' - доста професионална терминология ( за мен), което не значи, че не разбирам съдържанието й. А откъде? Не знам. Знам едно - не е едно и също с коя част ще започнеш живота си, но е сигурно, че ще преминеш и през двете...рано или късно ( мое мнение)
3/ Смирението - Най-необходимото нещо в живота ни ( няма нищо общо с примирението!)
4/ А между нас казано след като пришките (до кръв) преминат, те си остават мазоли, чието кожно покритие е твърде различно от останалата кожа наоколо ( лично наблюдение...и метафора)

следва продължение
цитирай
5. waterway - продължение - до Hinki
11.12.2011 20:52
5/ ''И най-важното - чудеса стават, но никой не знае защо.'' - Аз си имам обяснение за чудесата, но не е професионално и научно издържано и ще го спестя.

6/ ''И най-вероятното обяснение е, че нервната система за последните 20-ина години е придобила съвсем нови свойства. Оттам пък болката, която напълно ще изчезне в едно от възможните бъдеща .... '' - Мисля си, кое е по-необходимо да изчезне - физическата болка или другата. Свеждайки в момента всичко до материята, не забравяме ли, че болестите се ''раждат'' в главите ни? Имам предвид принципа - ''Каквото е горе, това е и долу''...Доказано е например, че антидепресантите намаляват усещането за физическата болка. Какъв е изводът, Hinki? Кое всъщност боли? ( надявам се, че ме разбираш)

7/ Съжалявам за качеството на клипа, но нещата са такива, каквито са. И можем само да ги приемем, нали? Е, винаги може да е и по-зле. Добре е, че все пак го има.

8/ ''А всъщност, до края става ли ясно, какви са тези редки болести? '' - Всъщност ти вече сигурно знаеш отговора на този въпрос.

9/ Благодаря за поздрава, Hinki!...Макар че ''моят'' тип музика е предимно този

http://www.youtube.com/watch?v=99NELQgopIs&feature=player
Yann Tiersen (frozen emotions)

10/ Моят блог не е много за четене, особено пък ''съвсем нарочно'' :))), но щом намираш неща за себе си, добре си дошъл!

ПП. Предизвикателство за медицината...и психологията са редките болести, Hinki, защото те показват различно и нестандартно мислене на пациента. Там стандартните методи не вървят. Надявам се, да не останат загадка поне в едно от вероятните бъдеща..

_______

Благодаря за търпението да изчетеш вариациите ми по темата :-)
Приятна вечер.
цитирай
6. hinki - ***
11.12.2011 23:40
Май аз подадох много и с това си поисках много .... Сложни станахме ....

Всъщност очаквах да видя как г-жа Алгафари общува с хората и ги насочва, а не го видях. И ми се струва, че поне в този случай е доста далеч от целта.

Стана късно, благодяра за вниманието и изчерпателния отговор. Това са теми, които могат да се разискват много и май ..... най-често напразно.

Лека нощ.
цитирай
7. hinki - Broken road и Frozen emotions - хубава комбинация.
12.12.2011 00:09
Аз възприемам неизлечимата рядка болест (както и други събития) като Broken road. Това може да доведе до Frozen emotions, но не е задължително.
Тялото и душата имат свои собствени начини за анестезия. Антидепресантите и обезболяващите пък са на докторите, пиеш ги, усещаш все по-малко и си успан ...

цитирай
8. waterway - 7. hinki - Broken road и Frozen emotions - хубава комбинация.
12.12.2011 08:16
hinki написа:
Аз възприемам неизлечимата рядка болест (както и други събития) като Broken road. Това може да доведе до Frozen emotions, но не е задължително.
Тялото и душата имат свои собствени начини за анестезия. Антидепресантите и обезболяващите пък са на докторите, пиеш ги, усещаш все по-малко и си успан ...




Добро утро!

Възприятията ( личните) са нещо, което е или вярно, или не е. But Broken road leads Nowhere, don't you think? Mending it is a complicated thing. Sometimes it ends in Frozen emotions, sometimes somewhere else. Where? Who is to know where? The only thing I know - the Road never ends.

Да, тялото и душата Знаят...Само дето понякога the pain is so frustrating...

А темата за докторите...Може ли да я прескочим …

А сега по-сериозно рано-рано сутринта :))
Човек е комбинация от
1/ тяло,
2/ Душа и
3/ Дух.

Тялото е крехко.
Душата е деликатна.
Духът е силен.

Какво се случва, когато е прекъсната връзката с Духа, Hinki? …Broken road…И, за да не се разпадне тялото, следват Frozen emotions
И тогава психологът прави какво? – Говори…за да накара пациентът
( комбинацията тяло-Душа-Дух) да проговори. Как можеш да накараш една затворила се система да проговори? Като "четеш" мълчанието й, а не като раздаваш правила и постулати. Те вършат работа до един момент. После
( след като се стигне плАтото) трябва да се рови, за да се стигне върха…Объркващо,а? Искаш да се изкачиш, а трябва да ровиш…Уви, никой психолог няма време за това и никой пациент няма средствата за това…Така че…какво остава? Тялото и душата…сами. И един Дух на един връх.

...Защото delicate things are complicated…

Може би някога ще продължим по безкрайната тема, а може би не…
( Дали е напразно?)

''Broken road и Frozen emotions - хубава комбинация.'' - Така ли? ;)))

Щастливи предстоящи празници, Hinki!
http://www.youtube.com/watch?v=g0AS5CIRdM4
"White Christmas" - Otis Redding
И ти благодаря за споделените размисли. То май аз повече си поприказвах :))), но не беше зле ;)
цитирай
9. hinki - :) Сериозно .... рано сутринта.
12.12.2011 09:21
Няма затворени системи.
Животът бута навън. Оттатък преградите и страха става все по-жив.
Откаже ли се, спре ли ... силата му намалява и постепенно се разпилява.

This is not complicated, this is subtle. Няма прегради отвсякъде.
Бъди усмихната и щастлива.
цитирай
10. waterway - 9. hinki - :) Сериозно .... рано сутринта.
12.12.2011 19:52
hinki написа:
Няма затворени системи.
Животът бута навън. Оттатък преградите и страха става все по-жив.
Откаже ли се, спре ли ... силата му намалява и постепенно се разпилява.

This is not complicated, this is subtle. Няма прегради отвсякъде.
Бъди усмихната и щастлива.



Знаеш ли, Hinki, прав си :)) Поне вчера и днес благодарение на теб нямаше затворени системи Благодаря ти!
----------

Не е страх, Hinki. Не е.Може би е време за разпиляване.Знам ли...

Беше ми приятно да си поговорим. Още веднъж - Благодаря ти!

ПП. ''Първата стъпка към промяната е винаги да казвате истината. Истината за това как се чувствате ..... Не е нужно да я казвате на някой друг. Само на вас самите. ''
Робърт Киосаки

Това го бях забравила.

ПП. Щастлива? Какво е това?
А за усмивката - Благодаря!

Спокойна вечер, Hinki!
цитирай
11. hinki - ***
13.12.2011 08:49
Щастлива, това е доволна от света и от себе си.
цитирай
12. waterway - 11. hinki - ***
13.12.2011 17:56
hinki написа:
Щастлива, това е доволна от света и от себе си.


Без да съм досадна, надявам се -

1/ кой е критерият за (за)доволство, Hinki?
2/ кой го определя?
3/ един ли е за всички?
4/ и защо не е един за всички?
5/ и докога няма да е един?
( И не ми казвай, че не знаеш, моля )
6/ И не е ли едно удобно извинение ( казано по принцип) цитатът по-долу, макар и верен в същността си?

"Според мен, съвършен човек няма. Затова сме човеци, за да сме несъвършени.''
( не би ли било по вярно това: ''Затова сме човеци, защото сме несъвършени.'')



Без цел и без замисъл - поздрав!
Blue Stone-Stolen Light
http://www.youtube.com/watch?v=vdKzSyLJUMY&feature=related
цитирай
13. hinki - АЗ го определя .... :)))
15.12.2011 08:43
Преди време ме посъветваха: "За да бъдеш добре, бъди добре ..."
Ако приемем, че хедонизма и евдемонизма не са критерий за съвършенство в повечето съвременни морални системи, можем НАПЪЛНО спокойно да сме доволни от живота си и да сме НАПЪЛНО сигурни, че не сме съвършени ....
Е! добре е да си оставим няколко момента на съмнение за случаите, когато наистина сме били небесни .... ;)
Отивам да чуя поздрава. Благодаря за него.



цитирай
14. waterway - 13. hinki - АЗ го определя .... :)))
15.12.2011 16:48
hinki написа:
Преди време ме посъветваха: "За да бъдеш добре, бъди добре ..."
Ако приемем, че хедонизма и евдемонизма не са критерий за съвършенство в повечето съвременни морални системи, можем НАПЪЛНО спокойно да сме доволни от живота си и да сме НАПЪЛНО сигурни, че не сме съвършени ....
Е! добре е да си оставим няколко момента на съмнение за случаите, когато наистина сме били небесни .... ;)
Отивам да чуя поздрава. Благодаря за него.





''АЗ''?!?! :))) Кой си ти, че имаш тези правА? :-)))
___

Хинки, ми то нали знаеш, от смеха до плача - една крачка. И все се опитвам/е да не я правим.

А колкото за съвременните морални системи, пощади ме, моля те!!! :)
Защото аз съм, освен стара, и старомодна :))), така че напълно оправдавам един някогашен анонимен коментар в блога ми :)))

Поздрави!

http://www.youtube.com/watch?v=XGgBA0LiV1E&feature=player
Nickodemus | Mystery Of Life Feat. Andrea Monteiro

цитирай
15. hinki - :)
16.12.2011 00:48
''АЗ''?!?! :))) Кой си ти, че имаш тези правА? :-)))
Не съм казал "моят аз", а на всекиго Аз-ът му го определя. АЗове много.
Какво казва този някогашен анонимен коментар в блога ти?
цитирай
16. waterway - 15. hinki - :)
16.12.2011 06:58
hinki написа:
''АЗ''?!?! :))) Кой си ти, че имаш тези правА? :-)))
Не съм казал "моят аз", а на всекиго Аз-ът му го определя. АЗове много.
Какво казва този някогашен анонимен коментар в блога ти?


''Не съм казал "моят аз", а на всекиго Аз-ът му го определя. АЗове много.'' - Така те и разбрах, Хинки! Дори бих добавила - и във всяко АЗ по много аЗчета :)))
-------

Какво каза анонимният ли? Я, да си спомня...Как ли ще ми подейства? Хм, странно, вече никак...но го помня! :)))
Ето, това каза преди година и половина (копи/пейстът е частичен)

''5. анонимен

1/успокой нервната си съшност и психическа неуравновесеност
2/самотата е свързана със съзерцание
3/теб те превръща в дребнава, суха бабичка(без значение възрастта)
4/на ''лични'' си с най-''личните'' си идей ;)
5/не, не мисля да си губя времето повече с теб
6/незначителна си
7/Довиждане, на Български е ''Довиждане'', това със сигурност го знам, а ти явно НЕ..''

Грубичък и недодялан ''Аз'', а? При това беше по повод тази музика

Rufus Wainwright - Across The Universe
http://www.youtube.com/watch?v=cAe1lVDbLf0&feature=player
_________________

Знаеш ли, Хинки, никога не съм подозирала, че на Улицата могат да бъдат нарисувани такива оптични илюзии :)))

http://www.youtube.com/watch?v=HbEVGfmpsL0&feature=player
3D Strassenmalerei in Moskau

Интересно, нали? Та, в тази връзка, каза ли Мадлен Алгафари нещо за илюзиите (и болестите) на този семинар, защото вече се отдалечихме толкова от темата, че забравих откъде тръгнахме :-)))
---
Моето приятелско АЗ ти пожелава от сърце приятен ден , Hinki!
^_^

цитирай
17. hinki - :)))
16.12.2011 15:36
Напълно оправдаваш???? Хе хе хе.
Че той е гений, психоаналитик, профайлър, провидец. По текста на една песен, която ти си постнала, е разбрал толкова много за теб ..... Какво ли би казал за изпълнителите, ако им вдигне мерника?

Обичам такива картинки. Те показват, че възможности има навсякъде. Просто ние не ги виждаме. Ето нещо от мен: http://plagiat-bg.blogspot.com/2008/08/15_31.html

Не ме питай за Мадлен Алгафари. Трябва пак да я гледам, за да ти отговоря. А сега нямам време.

Чао.
(Това не знам, дали е като до-виж-да-не.)
((Този да не е искал незабавна среща, та е толкод подлютен?))
цитирай
18. waterway - 17. hinki - :)))
16.12.2011 18:26
hinki написа:
Напълно оправдаваш???? Хе хе хе.
Че той е гений, психоаналитик, профайлър, провидец. По текста на една песен, която ти си постнала, е разбрал толкова много за теб ..... Какво ли би казал за изпълнителите, ако им вдигне мерника?

Обичам такива картинки. Те показват, че възможности има навсякъде. Просто ние не ги виждаме. Ето нещо от мен: http://plagiat-bg.blogspot.com/2008/08/15_31.html

Не ме питай за Мадлен Алгафари. Трябва пак да я гледам, за да ти отговоря. А сега нямам време.

Чао.
(Това не знам, дали е като до-виж-да-не.)
((Този да не е искал незабавна среща, та е толкод подлютен?))




:)))))

Благодаря за линка, Хинки!
Чао :)))
( май значеше и ''здрасти" :))), ама италианския ми е зле, та не го популяризирай много :)))

ПП. ''Не ме питай за Мадлен Алгафари.'' - Не питах. Шегувах се :-)

http://www.youtube.com/watch?v=5zD2OEf7aVM&feature=related
The princess and the frog-Dig a little deeper(Bulgarian version)

;-)))




цитирай
19. hinki - Съм най-прекрасен - версия от Замунда
16.12.2011 21:56
http://www.youtube.com/watch?v=56LjFMfzAFk
цитирай
20. waterway - 19. hinki - Съм най-прекрасен - версия от Замунда
17.12.2011 07:40
hinki написа:
http://www.youtube.com/watch?v=56LjFMfzAFk



:)))))

Серия детски песнички
http://www.youtube.com/watch?v=nINfIsyV6q0&feature=related
Врабчета - Бански на лалета

:))))
_______

Хинки, в поста ''Игра на смърт'' си мълча. Така си обещах. Аз за себе си знам дали бих наранила ( по какъвто и да е начин), ако някой авторитет се опита да ми го наложи, за да забавлявам, когото и да е. Така че - да, добре е да Знаем преди 'ситуацията' да се случи, да сме наясно със себе си. Е, не винаги това е възможно, но има ситуации, в които има само един правилен избор, за да ''съм най прекрасен'' :))) Така мисля аз.

Благодаря за раздумката! :-) Приятна събота!
Изчезвам, за да (се) забавлявам :)))...на работа :(

http://www.youtube.com/watch?v=M55AEZUX7jw&feature=autoplay&list=PL269B6DA9D40749F9&lf=rellist&playnext=2
Танц на патето Яки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2015735
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031